יום שלישי, 27 באוגוסט 2013

לפני החגים זה עכשיו

כבעלת סטודיו למוצרי נייר ומתנות מקוריות אני תמיד מאוד עסוקה לפני החגים.
הפעם יצא ש"לפני החגים" יצא ממש כל אוגוסט. מה שאומר שלנוח הקיץ הזה ממש לא בא בחשבון.
אחרי שלב העיצוב וההפקה של העיצובים החדשים לקראת החג, מגיע שלב המכירות.
שהוא שלב מאוד אינטנסיבי שמצריך המון אנרגיות ותזוזה, לפעמים גם עד קצה הארץ.



אז, את היריד בכפר מסריק עברתי, ואפילו בהנאה מרובה.
תמונות מהיריד תוכלו למצוא בדף הפייסבוק של הבלוג.


ועכשיו נשארה לי עוד מכירה אחת מגניבה במיוחד שתתקיים ביום שישי הקרוב בפאב "דיזיפרישדון" בדיזינגוף 121, ת"א.
כי גם לתל-אביביים מגיע לקנות ברכות לראש השנה, לא?
החל מ12:00 ועד 17:00 ,אני ועוד 15 מעצבות ומעצב אחד נחכה לכם עם כל מה שיש לנו להציע לשולחן החג, למתנות למשפחה, למתנות לעצמכם לקראת השנה החדשה ומה לא...


לארוע בפייסבוק 

אני יותר מאמשח לפגוש אתכם, לשבת אתכם על בירה קרה בצהרי שישי תל אביבי ולפטפט על הא ודא :)



אז כמה דברים עוד נשארו לי לעשות לפני החג:


1. לקנות מתנה להורים
2. להחליט איזה ברכות יהיו השנה על שולחן החג? הלבנות עם הפרחים או השמנת עם הפרחים..
    בטוח שיהיו פרחים, כן? :)
3. לקנות מתנה לאחותי היקרה. משהו להתחלה חדשה..
4. לקנות לעצמי מתנה (אני בחיפושים אחר סט מצעים לבן מיוחד..)
5. לתכנן את החופשים של החגים
6. לתכנן את השנה הבאה עלינו לטובה
    (בשביל זה קניתי את היומן החדש שלי, יומן שיטה ובו כלים לניהול עצמי והתפתחות אישית)


המשך שבוע 'לפני החגים' פורה :)


אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...