יום ראשון, 25 באוגוסט 2013

טיול שבת של טבע - גן לאומי אפק

אני בחורה עירונית, אני חושבת שכולם יודעים את זה.
כן, יש לי אהבה גדולה לקיבוצים בארץ, אבל בתכל'ס, אני לא חושבת שאוכל לחיות חיים כפריים..
בעיקר בגלל הפחד הנוראי שלי מזוחלים, עכבישים מכל סוג וכל יצור שהוא לא כלב או חתול חביבים.
אבל, גם לעירוניות שלי יש גבול לפעמים, ובסופי שבוע כל שאני רוצה לעשות הוא להיות קצת בשקט, בלי טלפון, או רעש של אמבולנס, בלי חנויות או ים של אנשים.
אני רוצה שבת של טבע.
לפעמים זה לא ממש הולך, כי אני גרה בת"א ואין לי רכב.
אבל פעם בכמה זמן, אני יוצאת לטייל עם חברות ולכמה שעות אנחנו יוצאות מהעיר, נעלמות אל תוך הטבע ונרגעות.
 בדרך... עוצרים לצלם בוגונביליות... 



השבת נסעתי לגן לאומי אפק. מקום מקסים שלא הכרתי עד עכשיו.









 ואפילו הופתענו להכיר מקרוב את החמידות הזאת שהייתה בדרך למרפאה...
הגענו יחסית מאוחר אז לא היינו בכל הפארק אבל קיבלתי את מנת הטבע המדוייקת שהייתי צריכה.

לפעמים כל מה שצריך כדיי לעורר את ההשראה זה לצאת מהמקום הקבוע והמוכר שלנו ופשוט להיכנס לאוטו ולנסוע למקומות שלא היינו קודם.

בדרך חזרה לעיר, עצרנו ביפו הנעימה, שתמיד ההסתובבות בעיר גורמת לי להרגיש קצת בחו"ל.
צפינו בשקיעה ובעיקר, היינו בשקט.

 

בסופו של דבר, אני תמיד חוזרת לעיר, ובשביל עוד קצת שקט, תמיד יש את הים.

שבוע טוב חברים!






אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...