יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

חמישי טיפוגרפי #127 - גלגל ענק ומעגלי היצירה שלי

תחומי היצירה שלי בנויים בתקופות.
כמובן שהמוזה וההשראה משפיעים, אבל אני שמה לב בשנים האחרונות שהיצירה שלי נראית קצת כמו גלגל ענק.
זה מתחלק אצלי לתקופת עיצוב ואיור, תקופת צילום ותקופת כתיבה.
וכמו גלגל ענק תמיד משהו למטה ומשהו למעלה.
ובעבר הייתי מתבאסת מזה שאני לא מצלמת מספיק או שאני לא כותבת מספיק ואז הגיעה הקבלה.
קיבלתי את מעגלי היצירה שלי והתחלתי להנות מכל עליה של תחום אחד וכל ירידה של תחום אחר.
ואם כבר הזכרתי גלגל ענק, החופש הגדול תמיד עושה לי חשק ללונה פארק.
במיוחד שעברתי ליד הלונה פארק באחד הערבים החודש והיופי של לונה פארק בחושך הוא פשוט נפלא!!
מה שבמיידי עשה לי חשק ללכת ולהנות מפיסת ילדות כייפית.
האמת, שיכול להיות שאלך לפני שהפארק ייסגר והחופש יגמר.
מכאן: http://www.flickr.com/photos/32075778@N05/3694310249/


כל תקופה לא משנה איזו תהיה מאופיינת אצלי תמיד בצעידה קדימה ורצון עז לאתגר את עצמי כל פעם מחדש.
זה משהו שמאוד מאפיין אותי, המוטיבציה לאתגר את עצמי. זו הסיבה שפתחתי עסק, זו הסיבה שהפקתי את היריד.
והיום בבוקר מצאתי את המשפט הנפלא הזה בפינטרסט.
כמובן שהתחברתי מיידית.

מכאן : http://liveeachdayasyourlast.tumblr.com/


ואם בלונה פארק עסקיננו, גם רכבת ההרים הזו שנקראת החיים עובדת נון סטופ אצלי. ואני בשבוע של רגיעה אחרי היריד (שהיה היי לגמרי) ועכשיו אני אוספת כוחות לקראת ספטמבר וחודש החגים המתקרב אלינו בצעדי ענק!

אז, כמו שאומר השיר:
 Life is a RollerCoaster just gotta ride it!




אז אוגוסט כבר נגמר, וראש השנה ממש עוד שבועיים....פוטס שולחן חג פרחוני.. ממש בקרוב...

עד אז.. תמשיכו להנות מהחופש!

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...