יום שני, 12 באוגוסט 2013

משאלות יומולדת - פוסט יומולדת חגיגי

כל שנה, ב 12 באוגוסט ממש כמה דק' לפני חצות יש מטר מטאורים גדול בשמי הארץ.
כל שנה, ב 12 באוגוסט בדיוק בחצות, השעון מראה 12 , התאריך משתנה ל 13 ואני מתחילה לחגוג יום הולדת!
כל שנה, אני מבקשת משאלות ומשתדלת להגשים את רוב החלומות של אותה השנה.
השנה הגשמתי כמה וכמה חלומות. קטנים כגדולים. גדולים כענקיים ומשמחים ביותר.
והיום, כפוסט יומולדת, החלטתי לסכם את השנה ה-28 שלי ברגעים. רגעי השיא, ההישגים והגשמת המשאלות הפרטיות שלי.
רגע השיא שלי השנה: לחזור שוב לניו יורק.
ללכת ברחובות העיר האהובה עליי ביותר.
לנשום את אויר הסנטרל פארק, לספוג את רעשי הסאבווי שוב לזיכרון.


הקנייה של השנה: המצלמה החדשה שלי!

הישג השנה מבחינת הסטודיו: צילמתי סדרת פוסטרים חדשה ברחובות ניו יורק



הספורט האהוב החדש שלי: כדורשת



הגשמת החלום של השנה: פטיפון בדירה / לשמוע תקליטים כל יום


היום המרגש של השנה: חתונת חברתי הטובה טולי

הופעת השנה: באלקן ביט בוקס בפעם השניה.. והשלישית..

השראת השנה: אחותי עזבה את ת"א לטובת ראש פינה כדיי לפתוח את הקליניקה שלה ולהגשים את החלום שלה!

ההורים של השנה: ההורים שלי! בלעדיהם לא הייתי! תרתי משמע...

אתגר השנה: לארגן יריד מכירות גדול בצפון (זה עדיין אתגר.. מרתק ומרגש... מחכה לראותכם ביום שישי:)

דייט השנה: לא היה אחד שחשוב לציין

נשיקת השנה: אחת ששווה מאוד לזכור :)



ועכשיו.. למשאלות לשנה ה-29 לחיי:

* בריאות. גוף ונפש. להיות במיטבי, מאוזנת.
* זוגיות
* עצמאות
* זמן משפחה
* חברים
* חופש ושלווה

מאחלת לעצמי יום הולדת שמח !

הזדמנות נהדרת להגיד לכם, הקוראים והקוראות שלי, תודה, מכל הלב! שאתם איתי כבר מעל ל - 3 שנים. זה לא מובן מאליו.

תודה!

ענבל  

6 תגובות:

Chedva אמר/ה...

יום הולדת שמח, אהובה. מאחלת לך כל מה שאיחלת לעצמך, וגם שפשוט תהיה שנה נפלאה ומלאת סיפוק, אהבה ושמחה. נשיקות.

http://www.emmaknows.co.il אמר/ה...

מזל טוב ענבל יקרה!
שתהיה לך שנה מדהימה, מלאה ביצירה (בבלוג ומחוץ לו), שתהיה לך שנה של אושר, רגעים קטנים וגדולים שפשוט יחממו לך את הלב ויאירו לך את היום. שתמשיכי להתפתח כאדם וכיוצרת, שתזכי לאינספור רגעים מקסימים עם משפחה וחברים, שתמצאי זוגיות נפלאה ותומכת, ושתמשיכי להגשים את כל היעדים שלך. השמיים הם באמת הגבול עבורך... והערב- אפילו הם לא מגבילים אותך בכלל! יומולדת שמח יקרה!

איילת לנדאו אמר/ה...

המון מזל טוב! שיהיה לך יום הולדת שמח! המשיכי ליהנות ממה שיש לעולם להציע לך, לתפוס הזדמנויות נהדרות בשתי ידיים ולהפוך השראה למציאות. מאחלת לך המון אושר, אהבה והמון סיפוק :)

רקבשמחה אמר/ה...

בד"כ קוראת בלי להגיב אבל....
יומולדת שמח ענבל!!
בהצלחה בהגשמת כל החלומות!!

noga אמר/ה...

מזל טוב ויום הולדת שמח! נשמע שהייתה שנה נפלאה, מאחלת לך שהשנה הבאה תהיה מוצלחת גם כן, עם חוויות חדשות ומרגשות.

טושטוש אמר/ה...

המון המון מזל טוב!
הספק מופלא לשנה :)
שכל משאלותיך יתגשמו

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...