יום רביעי, 2 בנובמבר 2011

אהבתי: Kate Spade

למי שלא מכיר, Kate Spade היא מעצבת אופנה שהתחילה כמעצבת תיקים ולאט לאט נהייתה אימפריה צבעונית ומלאת השראה.

כשאני חושבת על מי אני ומה מאפיין אותי אני ישר חושבת צבעים.
וכשנתקלתי בפעם הראשונה בצילומי הקמפיינים של קייט ספייד התחברתי מיידית לצבעוניות, לסטיילינג המוקפד ולצילום ההומוריסטי והכל כך קליל.
לוחות ההשראה עם מוצרי וצילומי קייט ספייד הם ללא ספק מהלוחות היותר קרובים לליבי,
המותג מדבר בשפה עיצובית אחידה, אך מיוחדת כל פעם מחדש,
ואני מאחלת לעצמי להגיע לרמה גבוהה שכזו מבחינת עיצוב בעתיד,
צבעוניות, מודרניות, סטייל והכל משולב באמירה אישית, כמובן.




הקטלוגים הנפלאים


מודעות תדמית שעושות לדימיון רק טוב

 וכמובן איך לא.. ניו יורק ניו יורק...


גם מודעת המכירה הפשוטה ביותר עובדת מצוין עם אותה צבעוניות ועיצוב מודרני ונעים.


קונספט במיוחד לכריסמסט
  




 כצלמת אני לא יכולה שלא להתפעל מהצילומים המרהיבים שמלווים כל פירסום וכל קמפיין שהמותג מייצר









 


 מה עוד נשאר לי לכתוב אחרי פוסט כזה צבעוני...?!


המשך יום מלא השראה וצבעים!









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...