יום שבת, 12 בנובמבר 2011

עבודה פרנסה והצלחה

שבוע טוב חברים,
אופטימיות זהירה מתערבבת ביחד עם כפית סוכר וכולנו מנסים להנות מהקפה של הבוקר לפני שאנחנו צוללים ליום הראשון בשבוע העבודה שלנו.
המחשב כבר דלוק, הרשימות בראש מתחילות לתפוס את מקומן.
הרי בסופשבוע הן עוברות לפינה קטנה כדיי שחלילה לא נקרא אותן.
הראש מתחיל לרוץ ואנחנו נכנסים לקצב עבודה.


קראתי הסופ"ש את הטור של מיכל ושי גולדן המתפרסם במגזין סגנון של מעריב.
ובסוף הטור כתבה מיכל משפט שהייתי חייבת לשתף אתכם בתחילת השבוע הזה.
מיכל כתבה:" כסף אינו שווה הצלחה, והצלחה אינה שווה כסף. הצלחה היא היכולת להתפרנס מהדבר שמשמח אותך ומאפשר לך לבטא את מי שאתה. לרוב, גם יש שכר בצדה."

לא יכולתי למצוא משפט שכל כך יתאים לי לתקופה הזו בחיי.
ואחרי שקראתי כמה וכמה פעמים את הגדרתה של מיכל להצלחה.
כל מה שנותר לי להזכיר לעצמי, זה פתק אחד קטן שתלוי לי מול המחשב בעבודה...תמיד.


אני מודה על האפשרות שניתנה לי לקום בבוקר וללכת לעבודה בה אני עוסקת במה שאני אוהבת.

שבוע קל חברים, שיעבור מהר ועם הרבה חיוכים והשראה.

ענבל
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...