יום ראשון, 20 בנובמבר 2011

חומר להדפסה: מחשבות לשבוע טוב

כל תחילת שבוע אני פותחת את מחברת ההשראה שלי ומדביקה על אחד הדפים דף  לשבוע החדש.
דף מעוצב שאמור לסדר לי את המחשבות בראש.
כמו כל אשה יש לי מלא מטלות ותוכניות בתחילת כל שבוע ואם אני לא רושמת אותן במסודר כנראה שחצי מהם לא באמת יקרו.
ואתם בטח יודעים שהדבר הכי כייף זה לסמן "וי" על מטלה.

אז החלטתי לפנק אתכם בקובץ שתדפיסו לכם בבית או בעבודה על דף  A4.
ותתלו אותו במקום נראה לעין או אפילו תקפלו לתוך התיק, שיהיה אתכם.


גודל הקובץ מוגדר ל A4. אתם יכולים בכייף להדפיס את זה גם יותר קטן. איך שנראה לכם :)

להורדת הקובץ לחצו כאן

A4 Good Weekinbal Gibor Exp

מקווה שהשבוע שלכם יהיה עכשיו יותר מסודר והרבה יותר אופטימי עם מחשבות חיוביות לשבוע טוב.




*עיצוב: ענבל גבור © כל הזכויות שמורות לבלוג "החומרים הקטנים מהם עשויה השראה" ©

* השימוש בחומר להדפסה הוא בחינם ולשימוש פרטי בלבד.
* אין למכור או להשתמש בחומרים הגרפיים למטרות פרסום או רווח!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...