יום שישי, 4 בנובמבר 2011

הכיני עצמך לחורף

הסתיו כבר הגיע וסופי שבוע חורפיים כבר מקבלים את פניי המחוייכות.
למה מחוייכות אתם שואלים, כי סוף סוף יש לי סיבה טובה להוציא את המגפיים, הג'קטים ו...הצעיפים!

השמש יצאה הבוקר על העיר הגדולה ולכמה שעות טובות חיממה אותי דיי מספיק בשביל למצוא השראה.
ברחוב יפו, ממש על כיכר המושבות ישנה חנות אחת, צבעונית במיוחד שעשתה לי את היום.



אתם יכולים לנחש איזו חנות זו....?

כן,כן, זו חנות צעיפים ומטפחות מלאה כל טוב.
כמעט כל שישי הייתי עוברת ליד החנות ונדהמת מיופי הכניסה שלה. אף פעם לא העזתי לעבור לידה ולהיכנס. היום העזתי. וכמה אני שמחה שהעזתי.


בחנות צעיפים, מטפחות, כיסויי ראש, פשמינות וכל פיסת בד שימושית אחרת..
אפילו שרשראות משולבות בד תמצאו שם.



באמת חנות יוצאת דופן.

ממליצה בחום לקפוץ ולהצטייד בכמה צעיפים לחורף הבא עלינו לטובה.
אני רק התחלתי.. מחר אשתף בצעיף החדש שקניתי.. חכו לפוסט הבא... :)

כבודי
רח' דרך יפו 60. ת"א.
טל: 03-6815117


ועוד משהו נוסף ומגניב




שבת שלום




אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...