יום רביעי, 9 בנובמבר 2011

מתנת יומולדת מיוחדת לשירלי

אני אוהבת להכין מתנות.
זה כייף גדול בשבילי.
לחשוב על רעיון, לתכנן, לצייר סקיצות, לאסוף השראה, לראות אם ואיך עשו את זה לפני ולראות איך אני עושה את זה אחרת. בדרך ובצורה שלי.

שירלי שותפתי המדהימה חגגה לא מזמן יומולדת.
אחד מהדברים שעושים לשירלי טוב זה חו"ל. (כמו להרבה אנשים)
שירלי גם טיילה לא מעט ולכן החלטתי להכין לה משהו שישמש אותה ויזכיר לה את כל היעדים והטיולים אותם חוותה.

מפת הטיולים של שירלי עוצבה במיוחד בשבילה.
מפת עולם צבעונית, עם כמה הערות קטנות ממני..
ציטוט קטן משיר, וכמה "לא לשכוח" קטנים.


ליד המפה שירלי קיבלה קופסא מלאה בדגלים עליהם כתובות כל המדינות בהן שירלי ביקרה.
וכמובן גם דגלים חלקים, ריקים בהם שירלי תמלא בעתיד את היעדים הבאים בהם תבקר.


לצד המפה והדגלים עיצבתי לשירלי מגנט עליו כתוב:
" תכנני איזה חופש- גם אם הוא רחוק- הציפייה תעשה לך רק טוב".
ופנקס רשימות לאורזת הנרגשת.
דף רשימות של בגדים ודברים שצריך לארוז לנסיעה לחו"ל.
מה לא לשכוח (דרכון, מצלמה וכו'..) ועוד רשימות חשובות.


כל זה עוצב עם המון אהבה לשותפה היקרה שלי.

מזל טוב שיRלי!! :)



-------------------------------------------------------------




אם גם לכם יש מישהו קרוב ויקר שאתם רוצים לעצב לו מתנה במיוחד בשבילו..
אני פה, לשמוע, להכיר ולעצב מתנה מיוחדת לאנשים הקרובים אליכם.

לפרטים והזמנות: Giborinbal@gmail.com
או לפנות אליי אישית בפייסבוק: inbal gibor





4 תגובות:

shirly אמר/ה...

הכי כיף לי בעולם חברה - שותפה אוהבת כמוך!!
שאוהבת להשקיע גם בי :)
מקווה שבקרוב יראו את המדינות מבעד לדיגלונים.

ציפי לוין אמר/ה...

הי ענבל.מתנה מגניבה ביותר! אם הייתי עושה לי כזו העולם היה מתחלק לפריז ועוד כמה תוספות, כמו ניו יורק! סופ"ש מקסים במוצקין, תהני!!

אריק גבור אמר/ה...

מגניב...:)

Enthusiasm Quotes אמר/ה...

Very Nice And Interesting Post, thank you for sharing
Inspirational Quotes
Best Quotes - Success Quotes
Positive Life Quotes - Image Bank
Future Quotes - Smile Quotes
كلام جميل - حكمة اليوم - اقوال وحكم

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...