יום שבת, 4 בספטמבר 2010

sketchbook

השבוע, כמו בכל שבוע הסתובבתי בקינג ג'ורג', וליבי אמר לי.. 'איך את עוברת ליד השוק ולא נכנסת לסיבוב השראה בsketchbook'  ?!
אז כמובן שכהרגלי הקשבתי לליבי וחתכתי לרח' טשרניחובסקי. היישר לחנות האהובה עליי ביותר בארץ.


מי שלא מכיר את  sketchbook , זו חנות מגניבה שבבסיסה היא חנות ספרים למעצבים.
אבל עם השנים התפתחה להיות חנות מעוצבת לכל מי שאוהב עיצוב.



החנות מציעה ספרים למעצבים שבינינו, לצלמים, למעצבי הפנים, לאדריכלים
וגם לאלו שפשוט אוהבים דברים יפים.

 

החנות מחולקת לפי נושאים עם שלטים ופיגטוגרמות מגניבות


בנוסף, יש בחנות שלל מוצרים מעוצבים החל ממחזיקי ספרים וכלה במגנטים ומוצרי נייר למיניהם.


זוהי הפינה האהובה עליי ביותר.. כל פעם שאני מגיעה יש בה משהו חדש ומקורי.

(אני מאחלת לעצמי שיום יבוא וגם העיצובים שלי יהיו בפינה החמודה הזו :)


עוד שלל פינות חמד בחנות



בחנות גם קומה שניה שמתפקדת כגלריה, ומקום לעיצובים שונים כגון פוסטרים, טי-שירט'ס מעוצבים
ועוד יצירות אומנות למינהם.



פינת המוזלים- שווה ביותר!! :)

 שלל ברכות לראש השנה או לארועים מיוחדים


את ברכות השנה טובה שלי כבר קניתי, ממליצה בחום לעשות קפיצה קטנה לפני החג
(או אחרי, יש חודש שלם של חגים) ולהנות מקניית ברכות מקוריות ואולי על הדרך איזה ספר חדש.


* תודה רבה למאיר, הבעלים של  sketchbook על האישור לצלם, 
ועל שהביא לארצנו הקטנטונת את פינת העיצוב הקסומה הזאת *


המשך יום מלא השראה ועיצוב :)

ענבל


2 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

איזו חנות יפה.לא הכרתי, עכשיו אכנס.שנה נפלאה ופורייה!

inbal gibor אמר/ה...

את מוכרחה! תהני מכל רגע!
שנה נפלאה גם לך !!!
נהנת מכל תגובה שלך!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...