יום חמישי, 23 בספטמבר 2010

חג רגוע

סוכות זה חג רגוע.. אין לחץ של מלא בישולים וארוחות, אין מלא ברכות והלכות. הכל ברגוע.

לפני כמה שנים ראיתי באופרה וינפרי ראיון עם אליזבת גילברט, מחברת הספר 'לאכול להתפלל לאהוב'.
אז עוד לא שמעו עליו בארץ. ושמעתי אותה מספרת את סיפורה על מסעותיה ואמרתי שזה בטח יהיה אחלה ספר.
ואז תרגמו אותו והוא נהיה רב מכר וכולם קנו וקראו אותו. ואני, אם כבר הספקתם להכיר אותי, שונאת ללכת אחרי כולם ולקרוא מה שכולם קוראים או לראות מה שכולם רואים.
אז חיכיתי שהבאזז יעבור ורק לפני כמה חודשים הייתה לי הזדמנות לקנות 3 ספרים ב99 (עוד איזה מבצע נחמד בצומת ספרים) ואחרי התלבטות קשה והמלצה של חברה ('את תאהבי אותו, הוא בול בשבילך') החלטתי לקנות אותו.
אבל.. כמו תמיד, אני קונה מלא ספרים ועדיין ממשיכה בזמני הפנוי לקרוא את אותו הספר בפעם החמישית.
אז כשראיתי שצילמו סרט מהספר ושלא אחרת מאשר ג'וליה רוברטס מגלמת אותה ונראה לפי הטריילר שהסרט מהנה במיוחד, קיבלתי החלטה.
אני חייבת להתחיל לקרוא את הספר, כי אני לא אעמוד בפיתוי וארצה מאוד לראות את הסרט, אבל אני לא מוכנה לראות את הסרט אם לא סיימתי את הספר, כי זה פשוט יהרוס לי את כל חוויית הקריאה ולזה אני לא מוכנה.
לכן, בחג רגוע זה יצאתי לגינה, אני הספר ושמיכת פיקה ונהנתי מצהרים שקטים של קריאת ספר.




נ.ב- התמונות צולמו מהפלאפון החדש והחתיך שלי NOKIA E 72 , נכון סבבה בשביל פלאפון?!

המשך חג רגוע ושליו

ענבל

2 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הי ענבל,חג שמח. אצלי 99.9% מהתמונות הן מהסלולרי,כך שכן התמונות יוצאות יפות,אז תתחדשי. אני קיבלתי את הספר הזה שנה שעברה במתנה, והוא חביב מאד. לא צריך לקחת אותו ברצינות יתרה, אבל להעביר איתו את הזמן זה נחמד.תהני.

Unknown אמר/ה...

באמת התמונות מדליקות יחסית לתמונות מנייד. הסימניה של האפרוח כל כך מתוקה!
אני חושבת שבכל מקרה הסרט יהרוס לך את הספר, הוא לא אחד מהסרטים לצפייה ישירה שתואמים את העלילה ולדעתי הטוויסט פחות טוב מהספר. אם נהנית מהספר הייתי ממליצה לך להשאיר את זה ככה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...