יום רביעי, 8 בספטמבר 2010

לקראת השנה החדשה #3

אי שם, כמעט לפני סוף 2008, קצת אחרי המפלה הכלכלית הגדולה של 2008.
הכרתי את עולם הבלוגים.
נכנסתי לעולם שלם של מקומות קטנים שהם רק של אדם אחד.
ושל כל העולם.
מקומות מקוונים בהם כולם מספרים על הכל ומשתפים בהכל.
העולם הזה ריתק אותי, היפנט אותי ובעיקר, הביא לי המון השראה.
בזמנו ועדיין בימינו ישנו בלוג אחד שתמיד מביא לי כל כך הרבה השראה.


http://cafe.themarker.com/blog/22324/


כמה פעמים ראיתי את גדעון עמיחי, ואף פעם, למרות מאמצים רבים להחליף איתו מילה או שניים, לא הצלחתי לומר את אשר על ליבי.
ולא, לא רציתי להיות פושרית ולהגיד לו כמה אני חולמת על לעבוד אצלו וללמוד ממנו, כי אני מאמינה שלדברים האלה, יש את הזמן והמקום שלהם.
אלא רק רציתי להודות על פוסט אחד, יחיד ומיוחד. שבתקופה ההיא, קצת לפני סוף 2008, קראתי אותו.
קראתי ושוב קראתי, הדפסתי ושוב קראתי, תליתי ליד המיטה ושוב קראתי.
הפוסט הזה ליווה אותי ועדיין מלווה אותי בכל פעם שאני רוצה לעשות משהו מרגש, להסתכל על העולם קצת אחרת.
לא לפחד ללמוד, (כמו מה זה RSS למשל, משהו שעשיתי ישר אחרי שקראתי פעם ראשונה את הפוסט).

מאחלת לכם להיות יצירתיים, ואם חסרות לכם דרכים לרענן קצת את הראש..
קבלו את הפוסט של גדעון עמיחי שיפיח בכם רוח חיים!

תשע"א טובה לכם!

ענבל

2 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הי ענבל, באמת מעורר השראה! כבר נכנסתי אליו כמה פעמים, ובאמת הוא תמיד מעניין. בכלל לגדעון יש אור קצת אחר בעולם הפרסום- רואים את זה בעבודות שלו ובמשרד שלו. אני לא מסכמת כלום, הבלוג שלי תינוק בן שלושה חודשים וקצת, אבל הוא נולד אפוי טוב! אני מאחלת לך שתהייה לך שנה פורייה ויצירתית ביותר, ושתוכלי לחדש לאחרים, ובעיקר לעצמך!

inbal gibor אמר/ה...

ציפי, תודה על כל האיחולים ובעיקר על כל התגובות, את מחזקת אותי ומעודד אותי להמשיך לכתוב בכל אחת ואחת מהן.
מאחלת לך את כל אר על ליבך לשנה החדשה!
שנה מלאת השראה!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...