יום שני, 8 בספטמבר 2014

איזון כדרך חיים

התחלתי את השבוע שלי בצורה מושלמת.
בשעת בוקר מוקדמת הגעתי לנמל ת"א, השקט של פארק הירקון, הרוח מכיון הים והכחול ירוק שמחזקים את כל תחושת השלווה, רק תרמו להכל להיות כל כך נעים.


ואז, מכחול וירוק נכנסתי לתוך עולם של ורוד, צהוב והרבה נשיות ובריאות.
ארוע של המותג "דרך חיים" ששם לו כמטרה לעזור לנו יותר באיזון גוף ונפש.
כלקוחה של כללית, אחת לשנה, או שנתיים, אני מפנקת את עצמי ביום פינוק בספא של בית דרך חיים בנמל.
ובכל פעם מחדש אני יוצאת בתחושת היי כללית ורוגע ושואלת את עצמי, למה אני לא עושה את זה יותר.
גם הארוע הזה הזכיר לי, שאני צריכה לעשות את זה יותר.
בחלל מעוצב להפליא, אכלנו ארוחת בוקר בריאה, שוחחנו עם בעלות מקצוע שיכולות לעזור מהידע שלהן על תזונה וויטמינים והתפנקתי במסג' אחד קצר שעשה פלאים.






אחרי כל הפינוקים האלו, ואחרי שהגוף שלי הרגע שהוא נטען באנרגיות גבוהות יותר מהאנרגיות שבאתי איתן מהפארק.
התיישבתי בשולחן מלא כל טוב יצירתי, והנפש שלי התחילה לזוז, לנוכח המספריים, הניירות וכמויות הדבק, הצבעים וכל חומרי היצירה.
כשאני רואה שולחנות כאלו, וקנבס ריק, אני חוגגת.
אפרת דה-בוטון הנפלאה העבירה לנו סדנא קצרה על השראה והכנת לוח השראה, ואני, כמישהי שחיה על לוחות השראה, הפעם לא קפצו אליי התמונות מהעיתונים, או נגזרות הנייר המאלפות שאפרת מעצבת בכזה כישרון והחלטתי שדווקא הנפש שלי מחפשת מילים, מחפשת אותיות, הטקסט קרא לי.
וכך היה.



וכך בא לסיומו יום שלם של הטענה בפינוקים, ידע על תזונה נכונה והרבה השראה.
אני מאוד מאמינה בגוף ונפש, ואני גם מאוד מאמינה בעיצוב נכון וצבעוניות שמחה!
ובדיוק ככה נראה הארוע של בלינגבלינג למותג דרך חיים!

תגובה 1:

ליאת ורדי בר אמר/ה...

תגידי, משוגעת-מתי הספקת?! איזה כיף שבאת ושנהנית ושהתמלאת. ממליצה להפוך את זה ל"דרך חיים":))) XOXO ליאת מבלינגבלינג

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...