יום ראשון, 21 בספטמבר 2014

מחשבות של שנה חדשה

תקופת החגים הגיעה. כבר יש רוח בערב, נעים יותר, הרחובות יותר שמחים, יותר הומים, אנשים קונים מתנות, יוצאים עם שקיות, הכלכלה זזה, אנחנו זזים, מרגישים את השינוי באויר. זה לא סתם משפט, הרי כולנו באמת מרגישים את השינוי באויר בתקופת החגים.
תמיד בתקופת ראש השנה ויום כיפור אני מתחילה לחשוב, עוד, יותר מבכל יום רגיל, אני מסתכלת על השנה שעברה, על איפה הייתי לפני שנה, וכמה עברתי מאז. ותחושת הכרת תודה אדירה עולה בי.
אם אתם קוראים את הבלוג בעקביות אתם בטח כבר יודעים שהשנה סוף סוף יצאתי לעצמאות מלאה, אחרי כמעט 9 שנים שבהם הייתי מעצבת גרפית וצלמת פרילנסרית,  ביחד עם היותי שכירה במקצוע.
קיבלתי מתנה, ואחרי חיפושים של שנים איך לצאת לדרך העצמאית הנכונה והמדויקת לי, מצאתי את השביל הנכון, ובהחלטה אמיצה, התחלתי ללכת בשביל שלי לעצמאות.
המסע שלי בשנה האחרונה היה מרתק, מרגש ומעצים.

ובאמת שזו הייתה שנה מרגשת, הסטודיו שלי קיבל מקום כבוד בבית, פינת העבודה שלי התרחבה לאזור גדול ומואר יותר, וכך גם הקירות והתאורה.
נכנסו לסטודיו לקוחות חדשים ומפתיעים, שכל פרויקט ופרויקט אתגר ושימח אותי בדרכו שלו.
היה לי עסק שבפעם הראשונה טס לתערוכה בחו"ל וזכיתי לעצב את כל השפה העיצובית של החברה לתערוכה.
לקוחה נוספת שהגיעה לסטודיו הייתה מעצבת תכשיטים שהכניסה הרבה גלאם ליום יום שלי, גם עולם הרוח והטיפולים קיבל מקום של כבוד וכך גדלו העסקים הנשיים שאני עובדת איתם. היו גם לקוחות גבריים שאתגרו אותי והכניסו אותי לעולמות אחרים ולא מוכרים.


לכולם יש מכנה משותף, כולם עסקים שמקדמים שמחה בחיי היום יום, רגעים קטנים של אושר.
מטפלות שנותנות מעצמן, מאמנות ויועצות שעוזרות להגשים חלומות. עסקים שמקדישים את כל כולם למוצרים שעושים טוב לאחרים, שמעלים חיוך, שמשמחים, עסקים שמעבירים את הלקוח שלהם חוויה אחרת, שונה, מלאה בתשוקה למוצר, לעיצוב, לעשייה.
מאחורי העסקים שאני עובדת איתם, תמיד יש מישהו שמה שמניע אותו הוא לא רק הכסף והצמיחה הכלכלית, מה שמניע את כולם זו התשוקה לעשייה, לשמחה, לטוב הזה שקיים בתוכנו. טוב שאנחנו מוציאים החוצה לאחרים.
ובעזרת הטוב שאנחנו עושים לאחרים, ככה טוב גם לנו.

השנה החדשה מתחילה וזו הזדמנות נהדרת להגיד תודה על כל הטוב שהיה וקיים.
תודה על לקוחות נפלאים
תודה על פרויקטים מרגשים
תודה על שמחה בכל בוקר
תודה על רוגע ועבודה נעימה כל יום
תודה על זמן פנוי לעצמי ואיזון בין עבודה לפנאי
תודה על עשייה, יצירה ואין ספור השראה



ואחרי שעצרתי ואמרתי תודה אני מאחלת לעצמי כמה דברים לקראת השנה החדשה.
כדיי שהיא בטוח תהיה שנה טובה!

השנה הזאת אני שמחה!
השנה אני עובדת עם לקוחות שעושים טוב!
השנה הזאת אני מייצרת צמיחה!
השנה הזאת מלאה בהשראה!
השנה אני בעשייה!
השנה הזאת אני מפיצה אהבה!


לרגל החג, עיצבתי רביעיית גלויות שעוצבו עם ההחלטות העיסקיות והאישיות שלי לשנה החדשה.
מזמינה אתכם להיכנס לעמוד הפייסבוק של הסטודיו ולשתף את התמונה האהובה עליכם ביותר.
ועל הדרך לחשוב מה ההחלטה שלכם לשנה החדשה.











שנה טובה

ענבל



תגובה 1:

Lily80 אמר/ה...

אין ספק שהשנה הקודמת עשתה לך רק טוב...זה ניכר בבלוג בכל מילה שכתבת. מקווה שהשנה הקרובה תעשה לך עוד יותר טוב ותהיה מדהימה לא פחות.
אהבתי את ארבעת הגלויות, הכי התחברתי לגלויה "השנה אני שמחה" ומאמצת את ההחלטה הזו גם לעצמי...
לילך

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...