יום שני, 1 בספטמבר 2014

היום הראשון בספטמבר

הראשון לספטמבר תמיד היה אצלי תאריך שמח. אהבתי ללכת לבית הספר, להתחיל שנה, עם התרגשות וציפייה. הכל חדש, הכל אפשרי.
אהבתי במיוחד את השבועות לפני, בהם הייתי קונה את כל מוצרי הנייר ללימודים. מחברות חדשות, ניירות עטיפה, עטים, קלמר, יומן וכמובן מדבקות מיוחדות שיקשטו לי את הימים ביומן.
זו הייתה נקודת השיא של החופש הגדול מבחינתי, לא עניין אותי טיולים, זמן חברים, רק קניות לבית ספר, זה היה הרגע המאושר שלי. כל שנה מחדש.
כשאני מסתכלת על זה עכשיו, זה לא מפליא אותי בכלל. וכמות המחברות, הפנקסים, העטים והציוד המשרדי המגניב שיש לי בסטודיו מעידים על כך שלא השתנתי אפילו לא במעט. וזה מאוד משמח אותי האמת. מבחינתי אין כמו להתחיל שנה עם מוצרים מעצבים וצבעוניים שיעשו שמח!

בדיוק בשביל התחושות הטובות האלו החלטתי לנצל את היום הראשון ללימודים, הראשון לספטמבר ולהתחיל מסורת מעוצבת חדשה בבלוג, רקעים למחשב, לטאבלט או לנייד, להורדה חינמית כדיי שיהיה לכם יותר שמח וצבעוני בעיניים.

ממני אליכם עם המון אהבה!






להורדה חינם!

רקע למחשב: 1280X800
רקע למחשב + לוח שנה : 1280X800
רקע למחשב + לוח שנה : 1920X1080
רקע iPad
רקע iPhone 4
רקע iPhone 5

פשוט לחצו לחצן ימני על התמונה שעולה מהקישור המתאים ושמרו אצלכם במחשב, בנייד או באייפד.

שנה טובה ותזכרו, הכל אפשרי!



*כל הזכויות שמורות לסטודיו ענבל גבור - לשימוש פרטי בלבד. אין להדפיס, לשכפל, להשתמש לפרסום
 או למכור בשום דרך שהיא. inbal gibor studio © כל הזכויות שמורות *




אם אתם גם רוצים מתנות מעוצבות בדואר?
הרשמו עכשיו למועדון הלקוחות של הסטודיו וקבלו כל כמה שבועות במייל מתנה מעוצבת להדפסה, במתנה !
http://www.inbalgibor.com/#!form/cn2y

בנוסף, הניוזלטר של הסטודיו מלא בכל טוב, כמו עדכונים חמים, מבצעים בלעדיים, קופונים, מתנות להדפסה ועוד הרבה הפתעות!

הרשמה בלינק
http://www.inbalgibor.com/#!form/cn2y

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...