יום ראשון, 29 ביולי 2012

בדרך לכנס עוצרים בבלוג



לפני שנתיים וחצי כשפתחתי את הבלוג שלי לא חשבתי שאהיה בלוגרית, לא חשבתי שלכתוב ולשתף אחרים בתהליכי העיצוב והיצירה שלי יהנה אותי כל כך ויהפוך לחלק כל כך גדול בחיי, לא חשבתי שאקבל כמויות אדירות של פירגון ותמיכה מאנשים שבכלל לא הכרתי.. שאקבל מיילים כל יום מכל מיני משרדי יחסי ציבור, שאהיה מוזמנת לארועים מעניינים ופתיחות של דברים ובעיקר שיהיה לי מקום משלי, בית פרטי וציבורי גם יחד.

אבל, הנה, זה קרה, אני מגדירה את עצמי כבלוגרית כבר יותר משנה, וכן, אני חושבת שזה חלק גדול ממי שאני.
תמיד כתבתי יומן, תמיד שיתפתי את מחשבותיי, גם לקרובים ביותר אליי, אני בחורה פתוחה, כנה ולפעמים גם חריפה.
אני לא משקרת, לא מעגלת פינות.
לפעמים גם צינית אבל לרוב אופטימית.
חייכנית ומלאת שמחת חיים ככה רוב החברים הוירטואלים שלי מכירים אותי.
אז מחר אני מקווה לפגוש עוד כמה חברים וירטואלים ולהפוך אותם לחברים מציאותיים, בלוגריות ובלוגרים בדיוק כמוני שלא מפחדים להחשף, לשתף ולספר לכולם איזה יום עבר עליהם או מה עשה להם נעים בלב.

מחר אני הולכת לקחת חלק בכנס הבלוגרים הראשון בישראל שארגן אתר סלונה.

את כל החומרים הקטנים מהם עשויה השראה מהכנס אשתף אחרי מחר..


ללשונית של הכנס בסלונה

שבוע טוב



4 תגובות:

Chedva אמר/ה...

כל כך שמחה שאת באה! אני והגב התפוס שלי נהיה שם:)

מרינה גולדשטיין אמר/ה...

כל כך שמחה שנכיר...

גם אני מעולם לא חשבתי שאהיה בלוגרית, אבל היום אני יכולה להגיד שהבלוג שינה את חיי

שיווק באינטרנט אמר/ה...

אז תספרו איך היה ? :)

יניב אמר/ה...

אני חייב להגיד שאני מאוד מתקשה עם החלק של הבלוגים, ואולי זה החלק של הכתיבה הקבועה,
אני מרגיש שאני צריך השראה כדי לכתוב ולא תמיד יש לי, מעריך מאוד את אלה שמצליחים לכתוב דברים טובים באופן קבוע.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...