יום שלישי, 10 ביולי 2012

מוצרים חדשים במרמלדה ומבצע אחד שווה במיוחד

כמה כייף שאני יכולה לעצב משהו יום אחד ולשתף אתכם כבר באותו היום.
להעלות אותו לחנות במרמלדה וכבר לשלוח אותו לקונה אי שם ברחבי הארץ או אפילו בחו"ל.
התברכתי במקצוע שנותן לי את האפשרות לעצב לחברות גדולות ועסקים קטנים.
ובנוסף, התברכתי ביכולת לשבת בשקט ולאייר, לצלם ולעצב דברים שבאים לי מהלב.
לעצמי. וגם לקונים וקונות.

 מוצר חדש שעלה ממש היום לחנות הוא מגנטים 'היום זה יום טוב', שמחים, שטוחים, צבעונייים ומלאי אופטימיות!!


בנוסף, אני יוצאת במבצע מדהים בחנות, החל מהיום ועד..אממממ.... גמר המלאי (זה נורא מצחיק אותי שיש לי מלאי:)
על כל קניה בחנות שלי במרמלדה מרקט מקבלים סט 3 מדבקות צבעוניות, עגולות ומגניבות ' את יפה כמו שאת'.
כן כן, בדיוק כמו המראות, וכל מה שהן מייצגות ואמורות לגרום לנו להרגיש.
עוד מוצר קטן שיזכיר לנו, בכל מקום, שאנחנו יפות כמו שאנחנו.

מיותר לציין שכן, אם רוכשים את סט המדבקות, מקבלים סט נוסף מתנה.
אתם יכולים לקרוא לזה 1+1 אם זה יותר נוח לכם :)




לכן, כנסו לחנות שלי במרמלדה מרקט ותתפנקו לכם במוצר שווה וקבלו סט מדבקות מתנה!!
שווה, נכון? :)


אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...