יום שלישי, 24 ביולי 2012

עכשיו אני! הפוסט אחרי ההשראה

סופשבוע מתוכנן ומוקפד הפך בלי לתכנן לסופשבוע מטורף בו נסעתי כמעט בכל הארץ,
חברה אחת שסיימה בצלאל, חברה אחת שילדה ואני, ביניהן.
בין זה לזה, בדרך שלי, רואה מה כבר עשיתי ועברתי, מדמיינת עתיד משלי. ובעיקר, נוסעת בכל הארץ בסופשבוע אחד.
ואז הגיע יום שבת אחר הצהרים, והתחלתי להתארגן לערב של מיה לנדאו.התארגנתי כמה שעות טובות, כמו לפני דייט.
ידעתי שהערב הולך להיות ערב גדול, לא ידעתי עד כמה.


אני חושבת שבחירת היום לארוע הייתה גאונית, יום שבת בערב אף פעם לא היה נראה כל כך שמחה ואופטימי.
למרות שידעתי בדיוק מה הולך להיות, לא ידעתי למה לצפות.
מהרגע הראשון בו נכנסתי ללילי אנד בלום, מקום קסום משל עצמו, תחושת שמחה והתרגשות נכנסה בי ולא עזבה עד ליום המחרת.

אני מנסה לנסח במילים את כל התחושות שהציפו אותי בכל הערב, וקצת קשה לי.
כבר שיתפתי אתכם לפני שבועיים על מאחורי הקלעים של 'עכשיו אני' מהצד שלי, העיצוב, המיתוג, הצילומים.
אין מילים לתאר כמה התרגשתי כשהגעתי לערב והלוגו שעיצבתי למיה היה נוכח בכל מקום בכבוד וביופי.
התרגשות גדולה הייתה כשראיתי איך העיצוב שלי מתפקד כשוקולד, כדגלונים קטנים ומהממים שמקשטים את המקום וכמובן על שקית ההפתעה שקיבלה כל משתתפת.
אושר גדול לראות עיצוב שלי בשימוש כל כך רחב ולקוחה אחת חשובה מאוד שמרוצה :)



בתחילת הערב התכנסו באזור הפינוקים האולטימטיבי, אזור השוקולד והקאווה!
אין ספור שוקולדים מבית היוצר של אילה דגן ופינוקים מהסוג הטוב ביותר!

סדנת ניהול הזמן של מיה הייתה אפקטיבית, מעניינת ויעילה כמו כל הרצאה/פוסט/ סדנא של מיה לנדאו.
פאנל הנשים המופלאות שהיה אחר כך היה לא פחות ממעורר השראה ענקי, לשמוע ממקור ראשון איך קופצים למים ופשוט יוצאים לדרך המפחידה והמהנה הזו שנקראת עצמאות, זה דבר שרק עושה טוב וזורע עוד קצת אומץ בזו המפחדת לקפוץ.
המפגש המפתיע עם כמה נשים שלא בהכרח הכרתי לפני, המפגש המרתק עם כמה נשים שרציתי לפגוש כבר הרבה זמן ובעיקר, כמות הפירגון והתמיכה שקיבלתי באותו ערב ענק גרמו לי לצאת מהערב בתחושת העצמה אדירה.
וכן, אני יודעת שהמילה העצמה נשית נשמעת לפעמים קצת פלצנית, אבל עד שלא מרגישים מה זו העצמה נשית, לא מבינים!
הכייף הגדול שגם אחותי הצטרפה אליי לערב הזה ובזכותו גם קיבלה השראה ועוד יותר אומץ משהיה לה (אם זה אפשרי בכלל:) להמשיך ולעשות את כל הדברים הגדולים באמת שהיא חולמת לעשות.
ובעיקר הזמן הזה לעצמי.
התרכזות אבסולוטית באני העצמי הגבוהה שלי.
החולמת.
המאמינה.
המגשימה.

תודה למיה על ערב נפלא, תודה לכל הנשים שמעוררות בי כל יום ויום השראה, תודה לחברות שבילו איתי ערב שלם של כייף ותודה לי, שלקחתי זמן לעצמי, שהתפנקתי, צחקתי, ובעיקר, אהבתי!

המשך שבוע מלא אהבה, השראה והעצמה נשית!




2 תגובות:

אורית אמר/ה...

ענבל, תענוג לקרא אותך!! וכמו תמיד, גם תענוג להיפגש!

קידום בגוגל אדסנס אמר/ה...

יפייפה!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...