יום שני, 19 בדצמבר 2011

אשה של השראה

 
כל פעם שאני מכירה צלמת כישרונית כל כך שמתפרנסת מהאהבה שלה, ליבי מתמלא תקווה ומוטיבציה
כשהכרתי לפני שנה וחצי את דנה על גבי עמודי האינטרנט המופלאים לא יכולתי שלא לחכות לרגע בו אשב לשיחה איתה ואכיר את האשה מלאת ההשראה הזאת

1. שם:  
דנה ישראלי

2. כינוי חיבה: 
דנדושה

3. צבע אהוב: 

זה תלוי באיזה תחום, אני אוהבת צבעים מעושנים, שיש בהם ערבוב של אפור.


4. שיר אהוב:  
5. מילים שמתארות אותך: 
יצירתיות, אמהות, אוטודידקטיות, יזמות, שמחה, סיפוק, מיצוי.

6. אם מישהו שואל אותך מה את עושה בחיים, מה את עונה? 

צלמת ומעצבת וכמובן גם יזמית ואשת עסקים.

7.מה התחיל קודם העסק או הבלוג? 

התחילו במקביל, לא מתוך כוונה שהבלוג יהיה בלוג צילום,  פתחתי את הבלוג כדי לתת מקום ליצירה, לעץ, לצילום, לתפירה.

8. איך התחלת לעסוק במה שאת עוסקת היום? 

למדתי צילום לקראת סיום ניהול "ידיים".
מה שחידד לי את היכולת להיות צלמת לעסקים היה שאני הייתי בעצמי לקוח והבנתי מה לקוחות צרכים מצלם. ומהמקום הזה של ההבנה של שניי הצדדים זה התפתח מאוד מהר והתחלתי לצלם לעסקים.

9. מה את הכי אוהבת בעצם היותך בלוגרית? 

שהבת שלי מסתכל על זה ואומרת : " יו אמא, זה הבית שלנו ".
הבלוג הופך להיות יומן אישי שמתעד את החיים שלך בסופו של דבר, לא הייתי עושה את זה בשום צורה אחרת.

10. מה את אוהבת לעשות בזמנך הפנוי? 

אין לי זמן פנוי. יצירה יצירה יצירה. יצירה עם הילדות. ולראות סרטים עם הבעל, זה הבילוי שלנו.

11. חלום אחד שעוד לא הגשמת... 

אני מקימה בימים אלו בלוג חדש בנושא וינטאג, מציאות שוות של רהיטים ברשת ובכלל, שיפוץ רהיטים וכו'... וחולמת שהוא יהפוך לפורטל וינטאג' ענף (כולל כתיבה על חניות יד2 , שווקים,כתבות תוכן  שיפוץ רהיטים,  וכו') וישתף ויתן במה לעסקים מעניינים ומיוחדים בתחום
 
12. מאיפה את אוספת את ההשראה שלך? 
בעיקר מחומרים, סיבוב בחנויות יצירה, לראות את החומרים, משם אני שואבת את ההשראה. לגלוש, למרות שדיללתי את הזמן גלישה שלי באינטרנט.
 
13. ספרי לי על רגע משמח שקרה לך בעסק? 

כל יום צילום שמזמינים אותי אליו, עסקים שאני אוהבת את המוצרים שלהם, אני בעיקר אוהבת לצלם אופנה. כל פעם שאני מקבלת עבודה של צילום אופנה זה מאוד משמח אותי.
סיפור מדהים שקרה לי לאחרונה, הלכתי לקנות פריט יפה לבית מיד 2, ואני והמוכר התחלנו לפטפט, הוא בן אדם פרטי, התחלנו לדבר על וינטג'. ואמרתי לו שיכנס לבלוג שלי קוראים לו דנדושה, הוא אמר לי את דנדושה? עשית לי פעם קישור לאיזה פריט ובזכותך זה נמכר ממש מהר.
כל פעם ששאני מגלה מחדש את הכוח והחשיפה של הבלוג זה מפתיע אותי.

14. מה היית מייעצת למישהי בתחילת דרכה המקצועית? 

אין דבר שהוא בלתי אפשרי. אם יש רצונות ואתה רואה את הדבר קורה בראש הוא לגמרי יכול לקרות במציאות. הכל בסופו של דבר תלוי במחשבה.
אני בן אדם מאוד פרקטי אבל הזרעים של כל יצירה שלנו מתחילים במחשבה.
לתת למחשבות את החופש שלהם ולהאמין בהן.
 15. תעבירי את זה הלאה, למי את רוצה לפרגן ואת מחשיבה אותה כ"אשה של השראה"?
לאלין, אלינר, crafty bloghttp://www.tapuz.co.il/blog/net/userBlog.aspx?FolderName=craftblog , אני ממש אוהבת כל עבודה שהיא עושה. הרבה הרבה חוש אסטטי, היא כישרון ולא מפחדת לנסות חומרים חדשים שזה משהו שאני מאוד אוהבת.

 

ביקשתי מדנה לשלוח לי תמונה אחת שלה ותמונה אחת של משהו שמעורר בה השראה.


הדף העיסקי של הסדנאות של דנה בפייסבוק
הדף העיסקי של דנה בפייסבוק


דנה, תודה על היופי שאת מכניסה לחיינו, ועל השראה נעימה כל כך!
תודה על שיתוף הפעולה ועל ההזמנה לקפה, אנצל אותה בהזדמנות הראשונה! :)

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...