יום ראשון, 11 בדצמבר 2011

אשה של השראה





שבוע שעבר נפתחה סדרת 'אשה של השראה' עם קרן שביט
בסוף הראיון ביקשתי מקרן לפרגן למישהי שהיא מחשיבה כ'אשה של השראה', קרן המליצה על מיה לנדאו.
מיה היא מסוג האנשים שאני עוצרת לפעמים ואומרת, איזה כייף שזכיתי להכיר אותה.
עכשיו תורכם:

1. שם:  
מיה לנדאו           

2. כינוי חיבה: 
מיציפפה אבל  הוא רק אבא ואמא

3. צבע אהוב: 

בלונד

4. שיר אהוב:  

5. 5 מילים שמתארות אותך: 

אין הנחתום מעיד על עיסתו?!

6. אם מישהו שואל אותך מה את עושה בחיים, מה את עונה? 

מלווה נשים עצמאיות מתחומי העיצוב יצירה ולייפסטייל, ונועה אומרת שאמא שלה מתקנת חנויות  :)

7.מה התחיל קודם העסק או הבלוג? 

העסק התחיל קודם אבל מהר מאד הבלוג הפך חלק מרכזי. אני רואה עסקים אחרת, אני רואה נשים אחרת והבלוג מאפשר לי להעביר את זה הלאה. אני מקבלת עשרות מיילים בחודש מנשים שאני לא מכירה שפוסט שכתבתי עזר להן, מתאר בדיוק מה שעובר עליהן וזו למעשה המטרה שלשמה הקמתי את העסק.

8. איך התחלת לעסוק במה שאת עוסקת היום? 

אני חושבת שהתחלתי בגיל 12 (סיפרתי לך, לא?). זה היה סביב התקופה שתפוזינה השיקו את המותג בארץ ולי היו רעיונות גדולים, כתבתי מכתב למנהל השיווק של יפאורה ואבא שלח לי אותו. היום אני משחזרת שזו הייתה אחלה תכנית פעולה למרות  שלא זכיתי להתייחסות. היה לי מאד ברור מה אני רוצה לעשות ואחרי שנועה נולדה הדחף הגיע. הבנתי שנמאס לי לעבוד עם חברות גדולות ובירוקרטיות והחלטתי להצמיח נשים מוכשרות להצלחה. ראיתי את כל הפוטנציאל וידעתי שאני זו שיכולה לעזור להן לתרגם אותו לכסף, ליציבות ולעסק שעומד בפני עצמו.

9. מה את הכי אוהבת בעצם היותך בלוגרית? 

להביא זווית שונה, אנחנו רגילות לשמוע את דעת הרוב, אנחנו מורגלות לתוכן מסוג מסוים ואני מביאה אלטרנטיבה. אני מביאה את הקול של הנשים בעסקים. הקול שאני מאמינה בו, הקול שרואה את האישה כפי שהיא באמת, מכיר את הכמיהה להצלחה, את האתגרים היומיומיים ומנסה בכל פעם להביא זווית ראיה שונה, מיוחדת, כזו שבאמת מתאימה לנו ובעיקר השראה ומנוף לצאת להצלחה.

10. מה את אוהבת לעשות בזמנך הפנוי? 

תזכירי... מזה זמן פנוי? אני מתעקשת לחלק את היום שלי כך שאני מנצלת כל דקה ממנו. הבוקר זה הזמן המשפחתי, חשוב לי להתחיל אותו ביחד, בכיף ואז כל אחד הולך לדרכו ואני עובדת, שאני עובדת אני כל כולי בזה, אבל אחה"צ אני עם נועה, ואני כל כולי שם, זה הזמן שלנו יחד, אנחנו מבלות, הולכות להצגות, לחוגים, משתוללות בבית, אומנם יש ימים שאני עובדת עד הערב אבל  זה בסדר, כולנו בסדר עם זה, בערב אני מעבירה סיבוב קטן במחשב ויוצאת להליכה, זה הזמן איכות שלי עם החברות, אנחנו כולנו עושות הליכה באותה שעה ומדברות בטלפון- זה הקטע שלנו, זה הכי זמן איכות שיש. שאני מסיימת אני חוזרת ויושבת עם ברק, צוחקים, מדברים או חולקים תכנית TV או סרט שאנחנו אוהבים, סיבוב אחרון במחשב ולילה טוב... אז תזכירי לי מזה זמן פנוי? אני מפנה מקום ביום לכל מה שחשוב לי.

11. חלום אחד שעוד לא הגשמת... 

החלום הכי הכי הכי שלי, שאני משוכנעת שאני אגשים אותו- תזכרי את זה! זה להשיא משואה זו לתפארת מדינת ישראל! אני רוצה להדליק משואה ביום העצמאות! יום העצמאות תמיד תמיד היה יום חשוב לי,יש לי פטיש אליו, בילדות בעוד חברות שלי התכוננו למסיבות יום העצמאות אני חיכיתי עד לתום הזיקוקים, נועה נולדה ביום העצמאות (פוסט מרגש תזכירי לי לשלוח לך!) ובשירותי הצבאי הייתי חיילת הסדיר היחידה שקיבלה אישור מהרסר להצדיע בטקס.

12. מאיפה את אוספת את ההשראה שלך? 

בעיקר בעיקר מהנשים שמסביבי, מאימהות, מהמשפחה, אני רואה את הרגעים הקטנים בחיים, אני רואה את ציפור הנפש של הנשים שמסביבי ומשם ההשראה.

13. ספרי לי על רגע משמח שקרה לך בעסק? 

תראי אין ספק שהרגעים שלקוחות מתקשרות באקסטזה וצורחות לי בטלפון "הרו"ח התקשר עשיתי החודש מה שלא עשיתי בשנה שלמה" או " מכרתי הכל מכרתי הכל מכרתי הכל!" זה מרגש מאד אבל הרגע , הרגע הכי גדול היה שהתחלתי לעבוד על הקורסים והסדנאות שלי חזרתי למחברת שלי , מחברת שכתבתי כאשר למדתי קורס מאמנים, וחזרתי לחזון שלי. אז לא היה לי ברור מה הוא, היה לי ברור מה צריך להיות שם, מה יהיו המרכיבים אבל ברגע שחזרתי וראיתי שאני למעשה חייה את  החזון שלי ואני באמת מאושרת- זה היה הרגע הכי גדול של העסק שלי, הרגע הפרטי שלי.

14. מה היית מייעצת למישהי בתחילת דרכה המקצועית? 

שתאמין בעצמה, שתאהב את עצמה ותהיה סלחנית כלפי עצמה  לפחות כמו שהיא סלחנית כלפי הקרובים לה, שלא תהיה לבד!

15. תעבירי את זה הלאה, למי את רוצה לפרגן ואת מחשיבה אותה כ"אשה של השראה"?
נטשה חיימוביץ- לראות ולהבין

ביקשתי ממיה לשלוח לי תמונה אחת שלה ותמונה אחת של משהו שמעורר בה השראה.
היא בחרה בתמונת הבלונד המפורסמת שלה המלווה אותה (בנאמנות ובצדק יש לציין) בבלוג, ובפייסבוק. ובתמונת השראה מתוך הבלוג המשובח, לדברי מיה, "כל יום יש לי השראה משם this is glamorous   "

 
לבלוג של מיה
הפייסבוק של מיה


שיהיה זה יום בלונדי ומלא אור! :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...