יום חמישי, 1 בדצמבר 2011

חמישי טיפוגרפי #89

אחותי היקרה ללא ספק נדבקה בחיידק הטיפוגרפי.
איך אני יודעת את זה?
היא שולחת לי מיילים עם קישורים לתמונות טיפוגרפיות ומתחילה לראות אותיות בכל מקום.
אין שמחה ממני שאני מצליחה לגרום לאנשים לאהוב אותיות כמוני..
לכן, הפוסט היום הוא בחסות אחותי שהכירה לי זמרת מגניבה ועיצוב אלבום טיפוגרפי שאפשר רק להתענג על העיצוב שלו, במקרה, ובזכות הקישור של אחותי, גיליתי על הדרך, מעצב טיפוגרפי ענק, ויצירת אומנות טיפוגרפית עוצרת נשימה!


לזמרת קוראים selah sue והיא מבלגיה.




מה שיותר חשוב, תסלח לי הזמרת, זה העיצוב הטיפוגרפי של הEP שלה.
הוא נקרא   Black Part Love והוא עוצב ע"י MRHENRY.




מה שאהבתי בעיקר במעצבים זה שהם כתבו מאיפה הם קיבלו את ההשראה לעיצוב:

client: Gentle Management
date: Jan 2010
was available at the very first concerts as an EP,
inspired by Lou Dorfsman.


לו דורפסמן היה מעצב שהיה ידוע בעיצוב ובמיתוג של רשת CBS .
העיצוב הידוע ביותר שלו היה קיר ענק  (11 מטר רוחב על 2.6 מטר גובה)
הנקרא  Gastrotypographicalassemblage


Gastrotypographicalassemblage from Kemistry on Vimeo.


קיר טיפוגרפי מאותיות מגולפות מעץ המשלבות שמות של מאכלים שהוגשו בקפיטריה של רשת CBS.



את עבודה זו החשיב דורפסמן כ"מופת שלו, מתנתו לעולם".

אני מסכימה איתו לגמרי!

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...