יום רביעי, 7 בנובמבר 2012

חילופי עונות

חילופי העונות, עושות לי מחשבות,
הרוח עושה לי נעים, השמיים ורודים כתומים ואני בעיקר מחפשת עלים.
משהו בשינוי הזה גורם לי להיות אופטימית, כאילו משהו גדול מתקרב.
(אולי זה יהיה חורף גדול? אולי זה איזה טיול שיצא לפועל, מי יודע?)

אני קמה בבוקר וכשאני יוצאת מהחדר למטבח וקרירות של בוקר מעלה לי חיוך קטן ונעים.
אני יוצאת מהבית, עדיין לא קר בחוץ או גשום, אז לצערי אני בלי מגפיים, אבל משהו ללא ספק כבר משתנה באויר.
היום עובר כרגיל, בעבודות, טלפונים, עוד עבודות ואז החושך יורד עוד לפני שמגיעה השעה שאפשר להתחיל לחשוב על ללכת הביתה ואני יודעת שעוד מעט ואני אצא שוב לרחוב.

כשאני יוצאת מהעבודה, הכל כבר מרגיש אחרת, קריר, נעים ושוב אותה תחושה.
השמיים החליפו צבעים, הרוח שוב מגיעה לבקר ואני, אני נזכרת כמה אני מתגעגעת.
לרוחות קרירות בין בניינים גבוהים, לקניות מטורפות וצילומי אנשים.
להשראה מהרחובות.
להנאה מאוכל טוב.
להיות רחוקה ולהרגיש הכי קרוב.


Hope To Be With You Soon, New York

ובנימה אופטימית זו..
משתפת אתכם בהצצה ראשונה וייחודית, לקוראי הבלוג בלבד, בסדרת פוסטרים חדשה שתצא ממש אוטוטו לאור...

אז, בהקשר לרוח הנעימה...



סתיו נעים

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...