יום רביעי, 28 בנובמבר 2012

לחלום*להאמין*להגשים


לפני זמן לא רחוק, נפגשתי לפגישת עבודה עם המאמנת האישית שלי, מנהלת השיווק שלי ובעיקר, החברה הכי טובה שלי, אחותי.

הפגישות שלנו כל כך אפקטיביות שזה מדהים.
אין יום שאנחנו לא מדברות לפחות פעמיים ביום, בדר"כ הרבה ביזנס ותמיד הרבה הרבה מהגילטי פלז'ר שלנו (הכי מכורות לטלוויזיה)

ולפני כמה שבועות, בפגישת עבודה משותפת לשני העסקים הגדלים של שתינו, בזמן שעשינו סיעור מוחות על הסדנא המרתקת שהיא בנתה, הבנתי משהו מדהים על עצמי.
בזכות אחותי, הצלחתי לפרק ולהבהיר חלום גדול שלי.
בזכות שאלות מנחות וכלים חכמים שאחותי פיתחה, היא עזרה לי למקד את תמונת החלום הכי פרוע ומשוגע שלי.

בהתחלה חשבתי שאין לי חלומות פרועים, כי הרי אני בחורה כזו רציונלית וסוג של "ילדה טובה" ולמרוד אף פעם לא היה הקטע שלי ואז בשניות כשהיא קצת לחצה עליי לחשוב מחוץ לקופסא ולהתפרע בלי שום אחריות לאף אחד. זה הכה בי.

החלום הפרוע שלי היה לעבור לגור בניו יורק לפחות לשנה, דבר שהיה בגדר חלום שלא יתגשם כי כבר ניסיתי את זה בקטנה אי שם ב 2006 והבנתי שהקרבה שלי למשפחה שלי פשוט לא תאפשר לי לחיות כל כך רחוק מהם.
אבל אז פירקתי את החלום עם אחותי, והבנתי שלא המעבר לגור בעיר המדהימה הזו הוא החלום, אלא לצלם בעיר בכל עונות השנה.
ואז הבנתי שלאו דווקא חשוב לי לצלם את ניו יורק בכל עונה ועונה אלא פשוט למצוא פריימים של שלג מרגשים בכריסמס בלונדון, או עליי שלכת מרהיבים באמסטרדם או אפילו אביב בפריז.
זה לא המעבר לניו יורק שכל כך קורץ לי, אלא ההנאה בלצלם מקומות חדשים, להתרגש מנופים לא מוכרים ולייצר פריימים ייחודיים.

זו תגלית מעניינת שעוד אמשיך לפתח.
אבל עד שאגשים, אני ממשיכה לחלום ולהאמין

מזמינה אתכם, לבוא ללמוד איך לחלום, להאמין ובמיוחד להגשים את החלומות הקטנים ו/או הגדולים שלכם.
הסדנא הראשונה והמרגשת שהייתה גם היא בגדר חלום לאחותי, מתגשמת ביום שלישי ה 25.12.12. ב'כולה' נמל ת"א.


לפרטים והרשמה

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...