יום ראשון, 16 בספטמבר 2012

מה שאבקש בעולם כזה - תן לי את היום הזה!

כמה פעמים אמרנו לעצמנו להפסיק לחשוב על העבר, לחיות בהווה, לחיות ברגע הזה, להתרכז במה שקורה עכשיו!
והנה אנחנו כל היום נזכרים בכאבים מהעבר, חושבים מה עשינו לא טוב, ואיך אנחנו יכולים להשתפר בעתיד.
מתרוצצים עם מחשבות קדימה, מתכננים כל הזמן מה לעשות.
וכמה קשה לנו לחיות עכשיו, להיות מאה אחוז מרוכזים באנשים שאיתנו, באוכל שמולנו, בשמחה שכרגע אנחנו מרגישים.
ושלא תבינו אותי לא נכון, אני מומחית בלחשוב קדימה, לתכנן, לארגן להכין רשימות.
אני גם לא ממש גרועה בלהסיק מסקנות מארועי עבר, לחשב ובעיקר לנתח כל רגע ורגע שעבר.
גם אני כמו כולנו, לא תמיד מצליחה לחיות בהווה.
לכן, היום, כן, אני יכולה להתחייב רק להיום, כי על המחר אני לא מדברת היום.
היום אתרכז בהיום.
במשפחה היקרה לי כל כך.
באווירת ערב חג.
בתחילתה של השנה.
בארוחת החג.
בקישוט השולחן.
בצילום הגפילטעפיש והעלאתו לאינסטגרם (איך לא:)
ובעיקר, לא אחשוב על העבר ולא אתכנן את העתיד.

היום, אתרכז בהיום.

לכן, גם האיחולים שלי לא יהיו איחולים לשנה הבאה עלינו לטובה, אלא איחולים להיום.
שיהיה לנו ערב חג שמח!
עמוס בכל טוב, בכל השמחה ובכל האהבה שאדם יכול להכיל!

שולחת אהבה מעל דפי הבלוג.. מקווה שתגיע לכל אחד ואחת מכם.





חג שמח!

ענבל

תגובה 1:

יפית כחלון אמר/ה...

שנה טובה ענבל
אוהבת את הבלוג שלך
את האופטימיות, החיוך והאהבה שניבטים מכל פוסט!
שרק ימשיך ככה גם השנה!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...