יום שני, 10 בספטמבר 2012

מסיבת רווקות- שלב התכנון הראשוני

אז חברה הכי טובה שלי מתחתנת, כן, כן, הבסט בסט שלי עושה זאת!! ואין מאושרת ממני!
וכמו made of honor אמיתית, אני אחראית על תכנון הארוע הכי מרגש וכייפי לפני החתונה, מסיבת הרווקות!
לכן, התכנסתי אני, הפינטרסט שלי ומחברת ריקה לתכנן את הארוע של השנה!

כדיי לדעת מאיפה להתחיל, הכי חשוב, מי באה?
וכמה כסף יש לנו להוציא על כל האוכל, האלכוהול והמתנות שאפשר בתקציב שיש.
אחרי שחישבתי 1+1 ו2+4, אני ממשיכה עם הקונספט.
החלק הכי אהוב עליי, לוח ההשראה..
פינטרסט כמובן מלא באין ספור תמונות של ארועים, עריכות שולחן ורעיונות לבאצ'לרט פארטי!

חשוב לציין שעוד בהתחלה ידעתי שורוד לא יהיה מנת חלקנו במסיבה הזו, בעיקר בגלל שאני מכירה טוב טוב את הבסט שלי וורוד זה לא ממש האופי שלה.
לכן, המשכתי לטור אחר הצבעים, החומרים והקישוטים שהכי יתאימו לאופי של ה-חברה!
והגעתי ללוח השראה מלא כל טוב, ששמור בפינטרסט. ואפילו הודפס והודבק במחברת המסיבה.


ללוח ההשראה המלא בפינטרסט

אחרי שהקונספט גובש, אני ממשיכה להכנת רשימות מדוייקות של קניות.
אוכל, כמויות, אלכוהול, כמויות וקינוחים, בכמויות!!
את כל הקניות אני מתכננת לעשות בקרוב, מכיוון שהמסיבה תערך בצפון ואני ביומיום בת"א.
ובעיות לוגיסטיקה אף פעם לא נפתרות ברגע האחרון, אז צריך לתכנון הכל לפני. גם אם זה חודש לפני.

אחרי הכנת הרשימות אני פונה לחלק היצירתי ביותר, עיצוב ההזמנה ומיתוג הארוע כולו.


מתחילה עם רעיון בראש, ממשיכה עם עט על דף לבן..
ומשם, התהליך היצירתי ממשיך למחשב.. ובסוף מודפס, כמובן, על נייר, בשלל צורות והתאמות.


המשך תמונות וסיפורי תכנון מסיבת הרווקות של ה-חברה!
בשבועות הקרובים...


2 תגובות:

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

זה! מקסים! דורש! כמה! סימני! קריאה!

רחלי אמר/ה...

ממש יפה! ולוח ההשראה נפלא!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...