יום ראשון, 19 באוגוסט 2012

אהבתי: ראיון עם ברי ואנג'לה מ BLOGSHOP

כבר הכרתי לכם בעבר את ברי מDESIGNLOVEFEST.
אני חושבת שאין שבוע שאני לא נכנסת לבלוג להתעדכן, וכמובן, אינסטגרם ופייסבוק יומיים..
אבל הפעם אני רוצה לשתף אתכם דווקא בראיון מרתק שהאתר http://theeverygirl.com פירסם עם ברי ביחד עם אנג'לה מ BLOGSHOP הסדנא המהממת!!


אם באמת מעניין אתכם איך מישהי כמו ברי עושה את זה...תכנסו לקרוא, אני הייתי מרותקת לראיון!
והאמת, העובדה שברי רק בת 26, מעודדת אותי ומחזקת אותי מאוד!
ונכון, בארה"ב הם מסיימים תואר ראשון הרבה לפנינו, אם מורידים את שנות הצבא והטיול הגדול והחיפוש העצמי, אצלנו בארץ.
אבל, משהו בגיל הצעיר הזה, מעודד אותי שאני לא המשוגעת היחידה שהתחילה ללמוד ממש מוקדם אחרי הצבא, סיימה תואר, התחילה לעבוד ומתכננת את היציאה לעצמאות עוד לפני גיל 28!
זה מחזק ומשמח!

חייבת לציין, קצת בבושה, שרק היום גיליתי את האתר המרהיב הזה שנקרא TheEveryGirl והוא פשוט תענוג של אתר, במיוחד כל הכתבות על כל הנשים המוכשרות האלו!!
כל התמונות נמצאות כמובן באתר וגם בפינטרסט המהמם של האתר.
אז, תהנו מראיונות עם נשים יצירתיות במיוחד, שללא צל של ספק, חיות את חייהן כמו שהן חולמות.

שבוע טוב ומלא חלומות.

ענבל 

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...