יום ראשון, 26 באוגוסט 2012

מצלמות או לא להיות

מגיל 7 אני מחזיקה מצלמה ביד, בגיל 10 הרשו לי בפעם הראשונה לצלם עם המצלמה המקצועית של אבי.
בגיל 12 כבר היה ברור שלא אעזוב אותה לעולם ובגיל 15 הבהרתי לאבא שלי שהמצלמה שלו כבר לא ממש בבעלותו.
גיל 18 היה הגיל בו רכשתי את המצלמה הדיגיטלית הראשונה שלי, בכספי העבודה של החופש הגדול לפני הצבא.
ובגיל 21 בדיוק רכשתי את הניקון D70S  ושבוע אחרי זה טסתי איתה לניו יורק בפעם הראשונה.
בגיל 24 רכשתי את הקנון הראשונה שלי ומאז אין ספור מצלמות ישנות שנאספות להן אחת אחת עד שלא יהיה לי מקום לאחסן אותם. (אבל זה לא אומר שאפסיק לקנות עוד ועוד מצלמות :)

לדעתי מצלמה תמיד הייתה ותמיד תהיה פריט אופנתי.


1.מכאן
2.מכאן
3.מכאן
4.מכאן
5.מכאן


בשיטוטי בפינטרסט אחרי נשים עם מצלמות, מצאתי את האיור המרגש הזה.


‘About A Girl’, emma leonard
אמה לאונדרו פשוט מרגשת אותי בכל איור או עבודה שיש לה באתר שלה.
ממליצה בחום להיכנס להתרשם לאתר של אמה לאונרדו

אני מסתובבת עם מצלמה לכל מקום ומאז שיש לי אייפון זה הופך להיות קל יותר, ושיתופי הרבה יותר.
האהבה שלי למצלמות התחיל בגיל צעיר מאוד וכנראה גם לא תעבור.
ולכן...אחד המוצרים האהובים עליי ביותר בחנות שלי היא סדרת המצלמות המאויירות שלי.


מאחלת לכם שבוע מלא אהבה והשראה

ללוח ההשראה שלי על האהבה למצלמות כנסו לפינטרסט שלי

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...