יום שלישי, 12 ביוני 2012

ארבעה תכנונים וחופש אחד

כל קיץ אותו הדבר.
המעלות עולות טיפה ואני רוצה חופש.
כבר שנתיים שלא יצאתי לחופש, לא טסתי לחו"ל.
אני מתחילה להריץ בראש את כל המקומות שבא לי לטוס אליהם.
טיסה קצרה ליון לאיזה חוף וים כחול?
קפיצה לברצלונה עם חברה, לכמה ימים של אומנות, אוכל טוב ושופינג?
אולי אוציא לפועל את טיול החלומות שלי לפריז. צילומים אין סופיים ברחובות העיר, שיטוט בלתי פוסק בשוקי הפשפשים ואולי אפילו התאהבות פריזאית חולפת?
וכמובן התכנון התמידי שקופץ לי לראש, המקום היחיד בו אני מרגישה בבית גם במרחק 12 שעות טיסה, ניו יורק!
העיר שעושה לי נעים בכל מקום בגוף, בכל רגע נתון. העיר אליה אני מתגעגעת כמעט כל יום.
אני מתגעגעת לריח הקפה והכביסה שבאויר, לכמות האנשים שתמיד מסביב. לרעש של הסאבווי בבוקר ולמוזיקת ג'אז בערב.
רחובות העיר מעוררים בי השראה תמידית, רצון עז לצלם ולצייר.

אז אחרי כל החלומות, הגיע הזמן להתחיל באמת לתכנן.
ולשם כך אספתי מבחר של דברים שבטוח אצטרך לקראת החופש המיוחל.




1. תיק ים יבשה של סטודיו לימונדה
2. זוג מחברות "מארין שיק"  של שרון שיאון לוי
3. בגד ים 
4. תמונת קיץ שעושה חשק




1. מניפה של FANCY Hand Fans
2. שמלה אדומה לארוחת ערב טובה
3. איך אפשר בלי סרט שעושה חשק
4. בקבוק יין שיילך טוב עם הסרט



1. שמלה קלילה לאוירה רומנטית
2. מזוודה אחת צהובה מספיקה
3. פוסטר פריז  בעיצובי שעושה חשק למקרונים
4. כובע של Justine  שיתאים לשמש פריזאית אמיתית
5. טבעות מקרון מהממות של שי אהרון


1. מניפת פופ ארט של FANCY Hand Fans
2. מצלמת החלומות שלי
3. צמיד של קווי הסאבווי
4. תמונה אחת שלי ששווה אלף מילים
5. שמלה אחת כי זה כל מה שצריך לעיר השופינג הגדולה



אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...