יום חמישי, 7 ביוני 2012

חמישי טיפוגרפי #109

לפעמים אני נפעמת בהיכולת שלי לעשות כמה דברים במקביל. גם לעבוד במשרה מלאה, גם לקדם את העסק הפרטי שלי וגם לתחזק את חיי הפרטיים ולצאת לבלות כמו בחורה נורמלית בגילי.
אבל, השבוע זה לא קרה, השבוע היה שבוע קשה.
עבדתי כל יום עד 12 בלילה בתערוכת יין, הייתה לי חתונה בצפון ופרויקט אחד גדול וחשוב שחייב להסתיים כבר אתמול.
והכל ב 24 שעות.. מי יכול להספיק הכל?

ובכל זאת, חמישי הגיע, והחל משעות אחה"צ, יהיה לי יותר זמן לעסק שלי, יותר זמן ללקוחות שלי ובעיקר יותר זמן לעצמי.


מכאן


בימים כאלה אני חושבת על כל האמהות שאני מכירה ובהערכה גדולה אני חושבת לעצמי, איך אתן עושות הכל, מתזזות, מתרוצצות, מנהלות עסקים משגשגים ובסוף היום גם מפנות זמן למשפחה וגם לעצמכן?

זאת נראית לי משימה שמתאימה רק לאשה! :)
'מולטי טאסקינג' זה אנחנו!


מכאן


לכן, לאור התקופה המשוגעת האחרונה, החלטתי להקדיש את חמישי טיפוגרפי לכמה ציטוטי מוטיבציה על מטרות, הצלחות ועבודה קשה!

מכאן

מכאן

אני רוצה להתעכב שניה על המשפט פה למעלה...
כל חיי עומד מול עיניי משפט אחד שאומר:"אם את רוצה שדברים יתרחשו- גרמי להם להתרחש".
וזו האמונה לפיה אני חיה כבר הרבה שנים.
בכל תחום בחיי.
לכן, שקראתי את המשפט וראיתי בברור את ההבדל בין לחכות שדברים יקרו מעצמם או לקום ולעשות, הבנתי שוב את מה שאני מאמינה בו שנים.
פשוט. לקום ולעשות. גם אם לפעמים זה לא כל כך פשוט!
קמים ועושים!


מכאן

מכאן

מכאן

אז, לחיי סופשבוע מלא בחלומות, הגשמות, מנוחה, השראה ואהבה!


תגובה 1:

ציפי לוין אמר/ה...

חמישי מקסים ובכלל שיהיה לך סופ"ש מלא מנוחה נכונה!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...