יום שני, 23 באפריל 2012

אשה של השראה


1. שם: נטשה חיימוביץ'  
    
2. כינוי חיבה:
חברות מכנות אותי נטשית

3. צבע אהוב:
שילוב מרענן של ירוק וטורקיז כמו בשער המגזין הדיגיטאלי שלנו FOOD WE LOVE
 http://issuu.com/salisstudio/docs/portfolio_fin_low


4. שיר אהוב: החודש   Riff Cohen J'aimeהנה לינק לוידיאו 

5. 5 מילים שמתארות אותך: סקרנית, יצירתית, יצרית, נהנתית ומתלהבת

6. אם מישהו שואל אותך מה את עושה בחיים, מה את עונה? 

 אני סטייליסטית לצילומי מזון ולייף סטייל ויוצרת שותפה עם בן זוגי, הצלם יוסי סליס, וביחד אנחנו הבעלים של "סליס סטודיו", www.salistudio.com המתמחה בצילום מזון ו"לייף סטייל". יחד אנחנו מצלמים חוויות קולינאריות וויזואליות בבלוג שלנו, http://www.salistudio.com/blog/
7.מה התחיל קודם העסק או הבלוג? 
 יוסי ואני עובדים יחד כבר עשור, הבלוג היה המשך טבעי לטיולים שלנו ולצילומים הרבים שאנחנו חוזרים איתם. יש אנשים שמתכננים את הטיולים שלהם לפי זרימת הנחלים, אחרים לפי שבילי עפר קשים המתאימים לנסיעה מאתגרת בג'יפ ארבע על ארבע. אנחנו מתכננים את הטיולים שלנו לפי האטרקציות הקולינאריות שמזמן לנו האזור. חמושים במצב רוח טוב ותיאבון להרפתקאות, אנחנו יוצאים לחקור, לאכול ולצלם. הבלוג והמגזינים הדיגיטאליים זו טעימה קטנה למיטיבי הלסת.

8. איך התחלת לעסוק במה שאת עוסקת היום?  
אחרי לימודי קולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב, נסעתי לטעום את החיים בתפוח הגדול. 8 שנים חייתי בסוהו בניו יורק, ברחוב ספרינג פינת השדרה השישית. בסוהו משופעת בגלריות לאמנות, מסעדות, מעדניות ענק, בוטיקים וחנויות עיצוב נחשפתי לאסתטיקה ברמה הגבוהה ביותר. למדתי בישול ואפיה בבית ספר בוטיק ניו יורקי נחשב,
CULINARY PROGRAM at NEW YORK NEW SCHOOL ועשיתי התמחות במטבח של מוסד קולינארי ניו יורקי – THE CITY BAKERY . בשלוש השנים האחרונות לפני חזרתי לארץ, עבדתי בחברת אופנה גדולה שייצגה מעצבי אופנה אירופאים בניו יורק. עסקתי בקשרי תקשורת ובניית תדמית של מעצבים אופנה צעירים ובלעתי בשקיקה טרנדים. כשחזרתי לארץ התחלתי לעבוד כסטייליסטית לצילומי אופנה ולייף סטייל והמשכתי לכתוב על אופנה ועיצוב במדור משטרת האופנה באתר YNET ובמוסף שבעה ימים של עיתון ידיעות אחרונות ועיתון לאשה. פגשתי את בן הזוג שלי, יוסי סליס שהיה צלם והוא זה שהתעקש שניצור ונעבוד יחד בסטודיו. בדיוק סיימתי לעבוד על פרוייקט אינטרנטי שהסתיים והיתי בין עבודות היה מאוד טבעי עבורי לחבר את כל הידע והתשוקה לאוכל וצילום בעבודה. 
9. מה את הכי אוהבת בעצם היותך בלוגרית? 
הצורך לסנן, לערוך, לחוות מחדש את החוויות הרבות שחוזרים איתם לטיולים, נסיעות. האפשרות ליצור ולתקשר עם אנשים בשפה אחרת לא רק מקצועית ומהוקצעת, יותר חופשית.

10. מה את אוהבת לעשות בזמנך הפנוי?
 
אני אוהבת את המטבח והבישול בשבילי הוא כמו תראפיה, ארוחה טובה בהשראת ספר טוב תמיד משמחת אותי.
11. חלום אחד שעוד לא הגשמת...
לעבוד עם ג'יימי אוליבר.

12. מאיפה את אוספת את ההשראה שלך?
 
אינטרנט, אינסטגרם, פינטרסט, מגזינים, אני קוראת המון ספרי קולינאריה ועיצוב.

13. ספרי לי על רגע משמח שקרה לך בעסק?
 
בחודש האחרון אירחנו לצילומים לעיתון לאשה את השפים חיים כהן, רביבה אפל, רות סירקיס, קרין גורן, ארז קומורובסקי וחנוך בר שלום. צלמנו מנות שלהם לגליון מיוחד. בניתי סט של מטבח רטרו בסטודיו וכל צילום היה מתוכנן עם סטורי בורד בקפידה. שמחנו שלא רק כולם שתפו פעולה, התלהבו מהסט אבל היתה אווירה חמה של פרגון והמון צחוקים. יום אחרי הצילומים קבלנו המון טלפונים עם תודות ושבחים. אלו ימים שמרחיבים את הלב ומטעינים אותנו באנרגיות נהדרות.
 
14. מה היית מייעצת למישהי בתחילת דרכה המקצועית?
 
לבלוע ספרי בישול ומגזינים, להעיז ולבחור מתכונים ולבשל להתנסות, להכשל ולנסות שוב ושוב.

15. תעבירי את זה הלאה, למי את רוצה לפרגן ואת מחשיבה אותה כ"אשה של השראה"?
 
איילת הירשמן איתה אני עובדת שנים. היא עולה בתוכנית בישול חדשה בחודש מאי והיא באמת הרשאה אמיתית בשבילי. http://www.ayelethirshman.com/




תודה לנטשה ששיתפה אותי בפרטים מרתקים מחייה. היה לי לעונג להכיר את האשה מאחורי הסטיילינג המוקפד והמרגש שאני רואה כל יום בצילומים. אכן, אשה של השראה!


צילומים מצורפים:  www.salistudio.com

תגובה 1:

חדוה אמר/ה...

המון המון השראה באישה אחת. עוד לא הזדמן לנו להיפגש, אבל את הקסם, החום והכישרון שקורן מנטשה אף מסך מחשב עוד לא עצר. תודה על ההשראה, אהובות.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...