יום ראשון, 29 באפריל 2012

LinkWithLove

כולנו כבר מכירים את פינטרסט, ורובנו משתפים תמונות בבלוגים ובפייסבוק.
אבל, לא כולנו מקשרים עם לינקים נכונים ונותנים קרדיטים כמו שצריך ולכן נוצר פרויקט  LinkWithLove

הפרויקט בעצם בא ללמד ועם רצון גדול לשנות את דרך ההתייחסות לזכויות יוצרים בכל הקשור לאומנות ועיצוב באינטרנט.
ומבקש,בבקשה, תשתפו באהבה עם קישורים וקרדיטים כמו שצריך.
משהו שאני מקווה שלאט לאט יתפוס תאוצה גם בארצנו הקטנטונת.

האתר כולו, כמובן, מעוצב להפליא.
טיפוגרפיה מודרנית וצבעונית ועיצוב מנימליסטי וחזק.

יש הסברים על כל הפרויקט באתר
הפרויקט אפילו עיצב מחזיק מפתחות קטן ומגניב עם עיצוב מקסים ובמחיר מצחיק.

לכן, הזמנתי לי מחזיק אחד כזה!!
 כי לדברים יפים עם אמירה חזקה אני לא יכולה להגיד לא! :)
כשהוא יגיע אני מבטיחה לצלם אותו, או לפחות להעלות אותו לאינסטגרם שלי.

אז...
אל תשכחו לקשר באהבה! :)


אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...