יום שלישי, 3 בינואר 2012

תכירו: 'פריטים' קרית מוצקין

למי שמכיר אותי ממש טוב יודע שבמקור אני מקרית מוצקין. אמנם עברתי לפני כשנתיים לת"א, אבל הלב שלי בקריות. אני אוהבת את הקריות וחיפה ובמיוחד את מוצקין.
לכן, כשגיליתי פינת עיצוב ויופי במרכז העיר הייתי חייבת לקפוץ לבקר ולהקדיש למקום פוסט מפרגן במיוחד.

פריטים היא חנות עיצוב שחרטה על דיגלה להביא למוצקין ולאזור את כל היופי שיש לעולם לתת.
אין ספור פריטים מיובאים מחו"ל וכבוד גדול למעצבים ישראלים כמו אורנה לאלו, sandlwood, basic, ועוד...


הבנות ארחו אותי בצורה נפלאה וסיפרו לי על האהבה הגדולה לצורת הלב ולעץ. הראו לי מוצרים שאני חייבת לצלם ושתפו אותי בדברים שפשוט אסור לי לפספס.





ממליצה בחום אם אתם באזור הקריות לקפוץ לפריטים ולהתענג מיופי ועיצוב בפינה קטנה וקסומה
באמצע קרית מוצקין.

פריטים- שד' גושן 2, קרית מוצקין // טל: 04-8733852

לפייסבוק של פריטים

2 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

ענבל, שאפו לחנות. פשוט מקסימה ביופיה.אם הייתי גרה באזור בטח הייתי רוצה לעבוד שם! יום נפלא.

פני כהן אמר/ה...

וואו כאלו סלון פינתי פינתי ו ספות לא לאיתי אף פעם. מדהים.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...