יום ראשון, 1 בינואר 2012

אשה של השראה


1. שם:
מירי דוידוביץ    

2. כינוי חיבה:
מירי .למעשה בתעודת הזהות אני מריאנה ,אבל אף אחד לא יודע את זה .

3. צבע אהוב:
צהוב ,זהב

4. שיר אהוב:


5. 5 מילים שמתארות אותך:
רואה ,לומדת,חושבת ,מנתחת ,עושה.

6. עיר אהובה בעולם?
תל אביב כמובן

7. אם מישהו שואל אותך מה את עושה בחיים, מה את עונה?
צלמת . ללא ספק
8. איך התחלת לעסוק במה שאת עוסקת היום?
חלקתי דירה עם חבר שהיה לו חדר חושך וכך זה התחיל.

9. מה את הכי אוהבת בעצם היותך בלוגרית?
למרות שיש לי שלושה בלוגים אני לא רואה את עצמי כבלוגרית . קודם כל אני לא אוהבת את המילה הזו כי היא נשמעת לי אגרסיבית . דומה ללוחמת . ובנוסף - אני עושה את זה כתוספת לצילום ולחיים בכלל.

10. מה את אוהבת לעשות בזמנך הפנוי?
לטייל ,ללכת לים , לעשות יוגה. לשבת בבתי קפה .

11. חלום אחד שעוד לא הגשמת...
לצלם את הקמפיין של קסטרו :)

12. מאיפה את אוספת את ההשראה שלך?
מקומות שאני רואה ,אנשים שאני רואה ,סיפורים שאני שומעת ,סרטים שאני רואה .לפעמים גם מוסיקה .צלמים אחרים . ציירים .טבע .
13. ספרי לי על רגע משמח שקרה לך במהלך העבודה?
הרבה רגעים . אני מאוד אוהבת את העבודה שלי . לעיתים קרובות אני מרגישה כאילו אני במסיבה בכלל

14. מה היית מייעצת למישהי בתחילת דרכה המקצועית?
להיות עקשנית . ללמוד לצלם טוב - לשלוט בכלים הטכניים .

15. תעבירי את זה הלאה, למי את רוצה לפרגן ואת מחשיבה אותה כ"אשה של השראה"?
סיגלית לנדאו
http://www.sigalitlandau.com/


ביקשתי ממירי לשלוח לי תמונה אחת שלה ותמונה אחת של משהו שמעורר בה השראה.
תמונת ההשראה לקוחה מהסרט Inception .


מירי דוידוביץ בפייסבוק
הבלוג של מירי
האתר של מירי דוידוביץ


תודה למירי על שיתוף הפעולה והענות המהירה!
תודה על הכבוד שאת מעניקה בהיותך ה-צלמת אופנה בישראל! :)
תמשיכי ליצור צילומים ויופי ויזואלי כמו שרק את יודעת!


אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...