יום רביעי, 31 באוגוסט 2011

תכירו: oh ,hello friend blog !!

בדרך פלא, כמו תמיד, הגעתי לארץ חדשה...
oh ,hello friend blog,



דני היא מעצבת גרפית, בת 26 וגרה בקליפורניה.
היא נשואה לניקולאס, בחור חמוד ואוהב (איך אני יודעת שהוא אוהב, כי הוא משתף פעולה עם כל צילום שלה,שיטוט בשוקי פשפשים, כל יריד שהיא משתתפת בו וכמובן שהוא זרם איתה גם על חתונה קיטשית ומדהימה!)

דני, בחורה חייכנית, יצירתית ומפרגנת בטירוף!
היא משתפת בבלוג שלה שלל עיצובים שונים של מעצבים אחרים, מפרגנת למעצבות תכשיטים אחרות, מראיינת אין ספור מעצבות, מבקרת בסטודיואים אחרים ועוזרת באהבה גדולה לבלוגריות אחרות להעשיר את הבלוג שלהן מבחינה טכנית. (משהו שלי תורם המון לבלוג)

אז, כמו שתשימו לב, כבר היום, הוספתי בסוף כל פוסט אופציה לפוסטים נוספים שאולי יעניינו אתכם.
ולא הצלחתי להגיע לזה לבד אם לא הייתי מוצאת את הבלוג של דני.

נדהמתי לגלות כמה לי ולדני יש במשותף.. אהבה לאותיות, לדפוס בלט, לוינטג' וכמובן לעיצוב וצילום.
כייף לי למצוא בלוגים כאלה, בהם הבלוגריות מדברות בשפה שלי, מצלמות את האהבות שלי ומשתפות בדברים שמעניינים אותן.. כייף לי לגלות עולמות חדשים ולהסתובב בין עמודי הבלוג המרתקים..


לעוד השראה, עיצובים ופרגון מקסים.
כנסו לבלוג שלה.
תאמינו לי, אתם תהנו מכל רגע..

המשך יום מקסים

ענבל

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...