יום חמישי, 25 באוגוסט 2011

חמישי טיפוגרפי #76

השבוע בחמישי טיפוגרפי אני רוצה לדבר פחות על אותיות ויותר על מקומות.

כשהייתי צעירה הייתי מתכננת ימי כייף בת"א עם חברות, תחנה ראשונה הייתה נחלת בנימין, סיבוב עם המצלמה, במיוחד בימי שלישי או שישי כשכל האומנים נמצאים, אח"כ היינו ממשיכות לשינקין וקינג ג'ורג' ובשלב מסויים כשהלילה היה יורד היינו חוזרות עייפות אך מרוצות למוצקין הקטנה.
השנים עברו ועברתי לעיר הגדולה ובלי לשים לב כמעט כל סיבוב שלי בעיר מתחיל או נגמר בנחלת בינימין.
בזמן האחרון אני פוקדת את הנחלה יותר מתמיד כי מצאתי איש נחמד שיש לו מחסן קטן בנחלה ובמקום מחמוא מיוחד הוא שומר שקית ענקית מלאה בכפתורים. אז כל פעם שמתפנה לי זמן אני מגיעה לאברהם הנחמד מתיישבת לצד המחסן הקטן שלו בנחלה ושעות יושבת ומוצאת כפתור אחר כפתור שיעשירו לי את מלאי כפתורי הוינטג' שלי.

אני לא יכולה שלא לתהות כמה השראה יש בנחלת בינימין ואיך זה שכל פעם שאני שם אני מחייכת, למראה האמנים, האנשים, הצבעים והיצירה.
נחלת בינימין הינו מקום שהיה ותמיד יהיה אבן דרך בשביל היצירה שלי.

קבלו את השלט המגניב של רח' נחלת בינימין.

עברית, ערבית, אנגלית.
ישן, חדש, פשוט.

חמישי טיפוגרפי שמח לכם וסופשבוע מהנה!! :)


2 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הי ענבל.עשית לי דז'אוו על ימי כצעירה שגרה בעומר ובאה עם חברה ליום כיף בתל אביב. אצלנו זה היה בעיקר דיזינגוף, ואל תרימי גבה-יש לי פור ארוך עלייך בגיל. פעם דיזי היה משהו מעניין! שבת נפלאה!

Enthusiasm Quotes אמר/ה...

Very Nice And Interesting Post, thank you for sharing
Inspirational Quotes
Best Quotes - Success Quotes
Positive Life Quotes - Image Bank
Future Quotes - Smile Quotes
كلام جميل - حكمة اليوم - اقوال وحكم

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...