יום שני, 23 במאי 2011

אהבתי: Infographic

לפי ויקיפדיה:
אינפוגרפיקה היא שם כללי להמחשה חזותית של מידע, באמצעות איורים, תרשימים, תצלומים, תרשימי זרימה, חתכים, מודלים תלת-ממדיים, אנימציה ועוד. ברוב המקרים ילוו האלמנטים הגרפיים בהסברים טקסטואליים. האינפוגרפיקה משמשת להמחשת תהליכים, אירועים, אופן הפעולה של מנגנונים שונים, מידע עסקי ועוד.
תחום זה נהנה מהתפתחות רבה בשנים האחרונות וניתן לראות שילוב אינפוגרפיקה הולך וגובר בעיתונות היומית, בעיקר במדורי הספורט והחדשות וכן באתרי אינטרנט.

לפי ההשראה שלי: אינפוגרפיקה זה המקום להשתמש בהמון מידע וטקסט משעמם ולעצב אותו הכי מגניב שאפשר..
קבלו כמה עיצובי אינפוגרפיקה שעשו לי את זה לגמרי..
עשו לי חשק לעשות אינפוגרפיקה לחיים שלי..
לא מבטיחה כלום, אבל אולי יום יבוא לאעצב את חיי כאינפוגרפקיה, זה נראה לי רעיון מגניב!!

קבלו:














רוב העיצובים מכאן אתר מגניב שמעלה כל יום אינפוגרפיקה חדשה!

המשך יום מלא השראה!




תגובה 1:

קורסים אמר/ה...

התוצאה מאוד מקצועית, נראה ממש טוב!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...