יום שלישי, 3 במאי 2011

החומר הגדול ממנו עשויה השראה


זהירות, פוסט רציני! :)

כבר שנה וחצי שאני כותבת את הבלוג שלי, כותבת על החומרים הקטנים מהם עשוייה השראה.
אבל על החומר הגדול שממנו עשויה השראה אני לא מדברת.
לא מספרת.
לא משתפת אתכם הקוראים היקרים שלי.
אני לא כותבת אף לא מילה אחת על אהבה.
החומר הגדול ביותר ממנו עשוייה השראה, יצירה ובעצם כל דבר שקיים. לדעתי.
אני לא מספרת לכם על הרצון שלי לזוגיות בריאה, על כמות האהבה שיש לי לתת.
אני לא משתפת אתכם בחלומות הקטנים שלי ובערגות הגדולות.
לא שיתפתי ולכן, החלטתי שהגיע הזמן לשתף!

לכן מהיום, יוקדש יום שלישי, פעמיים כי טוב, לאהבה, לזוגיות ולדברים שעושים בשניים...

קבלו את .. שלישי זוגי !! :)




המשך שבוע מלא אהבה! :)

תגובה 1:

ציפי לוין אמר/ה...

הי ענבל-אני בעד! ואפילו כל הסוגים: אהבה היא דבר נפלא, כוח החיים!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...