יום רביעי, 30 במרץ 2011

קולאז' SALE בכפר הס

מזמן לא התרגשתי ככה..

כבר כמה פעמים שאני שומעת, קוראת ועוקבת אחרי הארועים המיוחדים האלו ואף פעם לא הייתה לי הזדמנות להגיע. בדר"כ כי אין לי אוטו וזה לא בתל אביב.
אבל, השבוע, אחותי היקרה הפתיעה אותי והכינה אותי עוד בתחילת השבוע שאנחנו הולכות למכירה המדהימה שהולכת להיות!!
בקצרה, הקולאז' SALE זה יריד מכירות של קרן שביט ומלא בשיתופי פעולה מעניינים ודוכנים של עשרות עסקים מיוחדים, מפתיעים ומלאים בכל טוב..

אז קבלו את הארוע בפייסבוק

האתר של המכירה

והפוסט על הארוע בבלוג של קרן שביט

משהו בתוכי מרגיש לי שאהנה בטירוף! 
משהו בתוכי מרגיש שבארוע כזה אמצא השראה לרוב!!

מחכה בקוצר רוח ליום שישי !

נתראה שם :)

2 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הי ענבל, אני מקווה שיהיה שווה, ואולי אפילו נתראה!!

Enthusiasm Quotes אמר/ה...

Very Nice And Interesting Post, thank you for sharing
Inspirational Quotes
Best Quotes - Gym Quotes
Positive Life Quotes - Yore Quotes
Future Quotes - Anuj Somany
كلام جميل - حكمة اليوم - اقوال وحكم

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...