יום שבת, 19 במרץ 2011

פורים שמח!! :)

החג האהוב עליי ביותר הגיע!
שתי מסיבות, שתי תחפושות ומלא צילומים!!
היה כייף.. יש מצב שגם היום אמשיך לחגוג, בכל זאת, רק מחר באמת פורים ;)

קבלו קצת תמונות..







 


  


ואיך אפשר בלי קצת השראה...
באמצע מסיבת רחוב עמוסה כל טוב במוזיאון תל אביב קלטתי את ההשראה הצילומית האולטימטיבית שלי..
זיו קורן מתהלך בין כל האנשים.
כתף אחת מצלמה אחת, יד שנייה מצלמה נוספת.. עובר באנרגיות מטורפות בין ההמון, מסתכל, בוחן, מרים את המצלמה וביד אחת מכוון ויורה!
לראות את זה כל כך קרוב , ממש להרגיש את האנרגיות האלה.. פשוט ריגש אותי!


ת'אמת, יש מצב שזה אפילו קצת ביאס אותי כי זה רק הזכיר לי כמה אני אוהבת לצלם אורבני וכמה אני רוצה מצלמה חדשה!

אז עד שיגיע היום בו אוכל לקנות לעצמי מצלמה חדשה אני אתענג על צילומים לא פחות טובים מהקנון הקטנה שלי.. ואאחל לכם חג פורים שמח ומלא חיוכים וצילומים!! :)

שבוע טוב

ענבל

תגובה 1:

ציפי לוין אמר/ה...

הי ענבל, יופי של תמונות! חג שמח ומאושר!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...