יום שישי, 22 באוקטובר 2010

סוף שבוע יצירה ומשפחה

סוף השבוע הגיע,איזו תחושה נעימה.
יום שישי בבוקר הוקדש לא לנקיונות אלא הפעם ליום כייף של הבנות.
אז יצאנו אמא אחותי ואני ליום כייף של שופינג והנאה.
על הדרך קנינו:
קצת כפתורים לעשיית כמה זוגות עגילים




(אלו כפתורי וינט'ג מיוחדים שמצאתי באחד משיטוטי הוינט'ג שלי, אבל רק היום ישבתי לעשות מהם עגילים)

אבזמים מיוחדים ששידרגו את החגורות המקוריות שקניתי בשקם :)


תליונים או כל מיני פעמונים מיוחדים שהפכו בין רגע לשרשראות ועגילים מקסימים



ועוד כמה ספרים ולחמים.. :)

ישר אחרי ארוחת צהריים עם אבוש היקר שבנתיים עבד קשה ושטף את הבית, התיישבנו אחותי ואני לחווית יצירה מהנה שאין כמותה.

וכל שנותר לי לומר זה.. כמה טוב להיות בבית עם המשפחה.

שבת שלום וסוף שבוע מלא אהבה יצירה ומשפחה

ענבל

3 תגובות:

דוגמנית אמר/ה...

כל כך יפה. בא לי להצטרף לטיול שלכן...

FoxyMoz אמר/ה...

מהממת... חגורות מהשקם?! את מתכוונת לרבמ"ד?
ובכל פעם שאני מוצאת מציאות בשוק הפשפשים בחיפה - אני חושבת עליך...
שיהיה לך שבוע טוב ופורה :)
דנה.

ציפי לוין אמר/ה...

צהריים טובים, כפתורים מקסימים ביותר! תהני! שבוע נפלא

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...