יום שני, 11 באוקטובר 2010

כל שנה אותו חשבון

בתקופת החגים ישבתי ועשיתי את אותו ה"חשבון" שאני עושה כל שנה.
ואחרי כמעט חודש החלטתי שאני רוצה לפרסם את זה.
היו לי הרבה התלבטויות לגבי "רגישות המסמך" ועד כמה אישי זה אישי מידיי.
אבל אני חושבת שבשביל זה יש לי בלוג.. לשתף..
אז.. לא נגעתי ולא ערכתי. זה מה שכתבתי בתחילת השנה:


כל שנה, בין ראש השנה ליום כיפור, לפעמים קצת לפני סוכות, אני נכנסת למצב של חשבון נפש.
לוקח לי בדיוק כמה דקות מעטות והחשבון נגמר.
כי כזאת אני, אדם שבדרך כלל נחשב מוסרי ביותר ואת כל החשבונות הנפשיים לבריות אני עושה ישר כשצריך לא דקה מאוחר יותר.
אבל בימים האלה, ימי החשבונות, כל שנה אני מוצאת את עצמי עושה חשבונות של החיים.
מה מצב החשבון בנק שלי ולמי באמת אני עושה חשבון על החיים שלי.
אני מוצאת את עצמי תוהה אם אני מרוצה מאיך שהחיים שלי נראים.
ועושה לי רשימה שנתית של הישגים ומטרות לשנה הבאה עליי לטובה.

לכן, בגלל שעד לא מזמן גרתי עם ההורים, בחדרי החמים, והייתי סטודנטית חופשייה מבעיות החיים האמיתיים לא הייתי צריכה לחשוב כל כך מה אני רוצה להשיג מהחיים. דיי ידעתי.
אבל לפני חודש וחצי. שכרתי דירה בתל אביב והחלטתי שאני מתחילה בחיים עצמאיים. חיים משל עצמי.
אז בחודש וחצי האחרונים אני מנסה לבנות לי חיים חדשים.
וזה לא פשוט.
אבל, מי אמר שהחיים פשוטים? אז בגלל שהכל אצלי בתחילת שנה זו בסימן של התחלות ממש חדשות.
אז גם את רשימת המטרות וההישגים אני רושמת בדרך חדשה, במחשב. קבלו אותה.הרשימה שלי:

  1. למצוא עבודה מעניינת, מספקת, משכרת בכבוד שתקדם אותי מבחינה מקצועית ויצירתית.
  2. למצוא זוגיות עם אהבה אמיתית ובוגרת.
  3. להמשיך להתפתח ולצמוח מבחינה נפשית ויצירתית.
  4. לבנות לעצמי חיים מלאים בעבודה, חברים, משפחה תרבות ורוגע.
  5. להכיר מקומות ואנשים חדשים, ולהיפתח לחוויות והתנסויות לא מוכרות ולא לפחד מהן.
  6. למצוא את האיזון שלי מבחינת גוף ונפש, להתמיד בשגרת חיים תזונתיים בריאים ופעילים גופנית.
  7. ליהנות מהחזרה למוצקין ולא פחות מהחזרה לתל אביב.
  8. להתמודד עם כל אתגר בשלום, בביטחון ובעוצמות גדולות הקיימות בתוכי.
  9. להמשיך לראות את החיובי בכל מצב, להישאר אופטימית ומאמינה גדולה ביקום ובאהבה.
  10. דבר אחרון, להיות יותר סבלנית להורים ולאיילת, להקשיב ולעזור כשצריך.


שנה טובה :)

2 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

ענבל בוקר טוב.דברים רציניים העלית, ובעצם שקשורים לכולם-שנעבוד במשהו שיענה על כל הצרכים,גם מקצועיים וגם מהנים, שנהנה ממקום המחיה שלנו,שנצור זוגיות מאושרת, ושנגרום לחיים סביבנו להיות הכי מאושרים שאפשר.אני מאחלת לך שתצליחי לפחות בחלק מהדברים, אבל האחול הכי טוב שאני יכולה לאחל לך הוא שאף פעם לא תאבדי את האופטימיות ואת היכולת להסתכל באופן חיובי על הדברים. ככה יהיה לך תמיד כוח להמשיך ולמצוא את עצמך. שבוע מקסים!

inbal gibor אמר/ה...

תודה רבה ציפי!
משתדלת להיות תמיד אופטימית!! :)

המשך שבוע מהנה!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...