יום שלישי, 18 במאי 2010

טהרת הלבן- ואף מילה על עוגת גבינה

שבועות הגיע! ואני לא כל כך מתלהבת מהחג הזה, אבל...
השנה החג יצא על יום שלישי, וזו כבר סיבה למסיבה!! :)
עבדתי יום אחד בשבוע הזה, וכל שאר הימים הוקדשו לפרוייקט הגמר שלי, עליו אני עובדת בימים אלו.
לא אשקר ואומר שבין היתר זמן השיטוטים שלי באינטרנט גדל בימי החופש שהיו לי, ובטח ייגדלו גם בחג!


אז לפני שאני הולכת לאפות עוגיות שוקולד למשפחתי האהובה לחג.
ולפני שאלך לקצוץ ירקות לפיצה המדהימה של אמא שלי (סושף אמיתית, לא?)

קבלו אוסף לבן במיוחד שילבין לכם את החג!

 קצת שלג שיקרר לכם את הקיץ הקרב ובא...

כבר ציינתי שהחדר החדש שלי יהיה לבן?? :)
love it!!

איך אפשר לא לישון טוב על לבן?

שיהיה זה גד שבועות שמח!! - הקופי הגאוני של גד פשט כבש אותי השנה!!

www.gad-dairy.co.il

חג שמח!! :)

ענבל

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...