יום חמישי, 6 במאי 2010

חמישי טיפוגרפי #10

בוקר טוב!
חמישי הגיע, ואני כבר מאתמול בחופש..(סיימתי לעבוד מוקדם מהרגיל אתמול, והיום התבטלו לי הלימודים)
הולך להיות לי סוף שבוע עמוס בחגיגות וביציאות.
אמוש חגגה יום הולדת אתמול, ראיתי אווטאר בפעם השנייה, היום אני בתל אביב, מחר ארוחת ערב במסעדה עם המשפחה האהובה שלי ויום שבת ככל הנראה שוק פשפשים ואז תל אביב שוב בערב, ואז יום עמוס בראשון בתקווה להספיק לעשות קניות של חרוזים וכפתורים בדרום ת"א.
נשמע כייף, נכון? אני מתרגשת.. :)

אז כיאה למסורת חמישי טיפוגרפי, היום אני מקדישה את הפוסט לדבר היחיד שאני יכולה לומר בבטחון שאני מכורה אליו. אבל בגמילה.
שאני לא רוצה לשתות משהו אחר, אבל שותה מים.
שאין דבר יותר טעים ממנו, אבל יודעת כמה המשקה הזה לא בריא.

כן כן, קוקה קולה!
לא דיאט, לא זירו, לא פפסי ובטח שלא RC

קוקה קולה!

קוקה קולה, באין ספור מחוות טיפורגפיות שעשו עם השנים.
ללוגו הגלי, לצבעוניות הפשוטה.
למותג הבלתי מעורער של המשקאות הקלים!!

הגלויה נקנתה בחנות בנווה צדק, ועוצבה ע"י NOON  (ממליצה בחום להכנס להתרשם מהעיצובים שלהם - מגניבים לגמרי!! )

ללא ספק מבהיר את מהות הפוסט!

חברים יקרים, שיהיה סוף שבוע נהדר, מלא חוויות וחיוכים..
אעדכן אחרי כל הארועים.

חמישי טיפוגרפי שמח! :)


ענבל

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...