יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

האור שאחרי החגים

אחרי החגים כבר כאן.
והאמת, היה טוב.
נחתי, התפנקתי, אכלתי, ביליתי.
היה טוב וגם קצת טוב שהיה.
כי עכשיו הגיע הזמן באמת להיות פרודוקטיבית.
להתחיל לסמן כמה "ווים" על כמה וכמה מטלות שחיכו לי.
ולהתחיל לפעול לקראת המטרות הגדולות הבאות.
אבל, כמו הרבה אנשים, גם אני בתקופת החגים הזו קצת איבדתי את האיזון. לא זכרתי איזה יום היה, ומתי סופשבוע.
אכלתי קצת (הרבה) לא מסודר ושיגרת הכושר והבריאות שלי קצת נעלמה.
לסיים פרויקטים מאוד קשה בתקופה הזו ושלא נדבר על להתחיל פרויקטים חדשים.

אבל פרויקט אחד נגמר ולא רק שנגמר בשמחה הוא גם היה תהליך אחד שלם של אושר.
אירגון מסיבת הרווקות לחברה הכי טובה שלי, היה אחד הפרויקטים הגדולים והמרגשים שהיו לי לאחרונה. בשישי שעבר המסיבה התרחשה, בחצר ביתם של הוריי במוצקין, באוירת חג הסוכות וברוחות נעימות של סתיו, התכנסנו כל החברות הטובות ובילינו ערב שלם של צחוק, אוכל והרבה אהבה!
את התמונות מכל הארוע עוד אעלה בפוסט נפרד..
אבל היום אני רוצה להקדיש את הפוסט למשהו קטן קטן שעשה הרבה הרבה.
גרלנדת המנורות הקטנות והמנצנצות שעשתה את אווירת האוהל למושלמת.


Photobucket

ואחרי כל המסיבות, האורות, המנוחות והשמחות.
המנורות הנהדרות האלו הפכו למנורות בחדרי הקט והלבבי ומקשטות לי את החלון ואת פינת העבודה ומשרות עליי אוירת כריסמס תמידית.

אז קבלו אותן, במיקום החדש שלהן, על לב מדהים שקיבלתי מההורים, מתנה מפריז..

Photobucket

את הגרלנדות קניתי בדרום ת"א, ברח' כפר גלעדי על פינת מטלון, לחנות קוראים 'הנסיכה'. ויש שם כל דבר שתרצו למסיבת רווקות, חתונות או כל חגיגה אחרת.
כייף גדול כל האזור הזה. אני כל כך נהנת להסתובב בו.

אז.. בקרוב הפוסט השלם על ה-מסיבת רווקות לחברה ה-כי ה-כי שלי.

בנתיים..
חזרה לשגרה שמחה וקלה!

תגובה 1:

מרינה גולדשטיין אמר/ה...

אני יכולה להגיד שהחינו...סוף סוף חזרנו לשיגרה המבורכת

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...