יום רביעי, 3 באוקטובר 2012

המלצה חמה: חלומות בנמל 4-6.10.12

נמל יפו מתחדש בקצב מסחרר ולאחרונה נפתח בו שוק בנמל, מקום קסום עם אוירה של חו"ל והקפדה מדהימה על עיצוב! 
מחר מתחילים שלושה ימים מאוד מיוחדים בנמל יפו,
ארוע, שלפי התחזיות הולך להיות ארוע גדול ומיוחד במינו!
נתנאלה מ NETANELLA.COM אירגנה את היריד המושקע הזה ואני מתבאסת מראש שאני לא מצליחה להגיע.
האמת, יש לי סיבות טובות מאוד, חגיגות משפחתיות וחברתיות קרובות ושמחות, מה שאומר שאני בצפון כל סוף השבוע.
אבל למי שאכן פנויה הסופ"ש לכמה שעות של חגיגה גדולה של צבעים ואין ספור כישרונות ויצירתיות, זה המקום לבקר בו!

ביריד ישנם דוכנים שונים ומגוונים של יוצרות שאת חלקן אני מכירה אישית, ואת כולם כדאי לכם להכיר!
את הפירוט המלא אפשר למצוא גם בארוע בפייסבוק וגם בבלוג המתוק של נתנאלה .



אז אם אתם מחפשים מה לעשות הסופ"ש.. ממליצה לכם לקפוץ לנמל יפו ולהנות מחוויה יוצאת מן הכלל!

בהזדמנות זו אני אאחל מעל "דפי הבלוג" בהצלחה גדולה לכל המציגים והמציגות ובמיוחד לכל החברות היוצרות המוכשרות, בהצלחה ובעיקר, בהנאה!! :)

סופשבוע נפלא

ענבל

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...