יום רביעי, 29 באוגוסט 2012

תכירו: brown dress with white dots

בהמשך לגעגועיי לימי הסתיו הנעימים, הכרתי השבוע בלוג מרגש במיוחד.
כמעצבת גרפית אין צבע שאני לא אוהבת. כל הצבעים כולם הם אהוביי, הכל הולך לי עם הכל, חגיגה של צבעים זו החגיגה המושלמת לדעתי.
אבל אני וחום, לא ממש הולכים יחד.
לא יותר מידיי בעיצוב וממש לא בבגדים.
אבל, כל זה השתנה השבוע כשנכנסתי לעולם הקסום של Brown dress with white dots
בלוג שכולו צילומים מדוייקים, מרגשים ובכולם יש את הצבע החום או צבעי גוף ומוקה למיניכם עם נגיעות לבן ואור.
הרבה עץ, הרבה וינטג', נייר, פרחים, אופנה ומה לא בעצם.
אני חייבת לציין שכשאני רואה צילומים כהים זה אוטומטי עושה לי חשק ומאתגר אותי.
כצלמת אני מצלמת בדר"כ צילומים בהירים, לבנים, נעימים כאלה... ולצלם צילומים כהים תמיד מאתגר אותי.
לכן בחרתי לשתף אתכם בכמה צילומים מהבלוג שפשוט עוררו בי השראה לצלם!
מאמינה שלא ייאחר לבוא פוסט עם צילומים כהים וחדשים שלי :)

כל הצילומים מכאן

האמת, כבלוגרית אני לא תמיד חובבת בלוגים של טמבלר, הכל תמונות ולא אף מילה אחת..
אבל בינינו, עם צילומים כאלה, מי צריך מילים? :)

המשך יום צבעוני ומלא השראה!!

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...