יום שלישי, 28 באוגוסט 2012

שלישי זוגי מחכה לסתיו

אם אתם עוקבים אחרי הבלוג שלי כבר מעל לשנה, אתם בטח זוכרים שאי שם בתחילת קיץ 2011 התחלתי מסורת קטנה, שלא ממש החזיקה מעמד, בשם 'שלישי זוגי'.
כל יום שלישי הייתי כותבת קצת על אהבה. לא על האהבה לאותיות, לא על אהבה לצבעים וממש לא על האהבה לעיצוב או צילום.
נטו אהבה.
אמיתית, כנה ומהלב.
אז היום יום שלישי, וקיץ 2012 כבר כמעט נגמר.. ופתאום בבוקר יש קצת רוח ובערב כבר אפשר להסתובב ואז אני נזכרת בעונה האהובה עליי ביותר.
הסתיו.
אין עונה יותר רומנטית מזו.
ואין תקופה שאני יותר אוהבת מאשר תקופת תחילת השנה והחגים של ספטמבר.
האויר נהיה יותר נעים, הרוח מלטפת והדבר הכי מתאים לימים האלו הם הליכה זוגית ברחובות העיר ופיקניק בפארק.
בדיוק בשביל החלומות האלו אספתי לוח השראה קטן, לזמן לי קצת רומנטיקה :)
ואולי, אם הלוח יעבוד, הסתיו יגיע מהר יותר..







1. פיקניק #1
2. פיקניק #2
3. אוכל מושלם לפיקניק
4. איור סנאים מדהים
5. רומנטיקה חייבת לבוא עם שוקולד ולבבות, לא? 

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...