יום שלישי, 14 בפברואר 2012

Happy Valentine's Day


כמה לבבות כבר ראיתם היום?
עשרים?
חמישים?
אני חושבת שעברתי כבר את המאתיים ועוד לא ערב...
היום בבוקר קמתי עם חיוך, למרות שבבוקר אני הכי לא נחמדה (תשאלו את השותפה שלי)
 ולמרות שממש רציתי עוד חצי שעה במיטה, קמתי מלאת אנרגיות!
נסעתי לעבודה, לא לפני שלקחתי איתי אוסף לבבות שגזרתי במיוחד להיום.
הגעתי למשרד והתחלתי בהכנת ברכות קטנות לכל עובדי המשרד.





 גם לבוסית היקרה שלי הכנתי משהו קטן, ברכה לבבית,
כדיי להזכיר לה שאני אוהבת אותה ושיהיה לה יום נפלא!



הכל נעשה מחומרים שהיו ל במשרד, ניירות משומשים מהדפסות כושלות, מדבקות עיגול אדומות מימים עברו וכמובן הלבבות, שכולם נגזרו מגזרי עיתונים ישנים.
(אם אתם תוהים איך הלבבות יצאו אחידים, הכל בזכות מכשיר חמוד שחותך בצורת לב, 'פאנצ'ר' באנגלית puncher)


את כל התמונות צילמתי בעזרת האייפון החדש והחתיך שלי.
כמובן איך לא, בעזרת אפליקציית ה INSTAGRAM. 
בדיוק אתמול כשהתחלתי להבין לעומק את כל עניין האפליקציות, ישבתי עם חברה ודיברנו איך המצלמות בסמארטפונים והאינסטגרם בפרט הפכו לטרנד צילום של ממש.
פילטרים וקרופים שצלמים ישבו פעם שעות לעשות בפוטושופ, תוכנתו לכדי לחיצה אחת מהירה ומדוייקת.
היופי בטכנולוגיה מקסים אותי ובמקום מסוים יש שיגידו שאמור לאיים על מקומי בעולם כצלמת.
אך אני לא חוששת ומאמצת באהבה את הטרנד החכם, האופנתי והחמוד חמוד הזה!


אני מאמינה שעוד תראו הרבה ממני ומהאינסטגרם שלי.
אבל, אל דאגה, לא אנטוש את הקנון שלי בעבור אף אייפון בעולם.


המשך יום אהבה שמח!!



אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...