יום רביעי, 29 בפברואר 2012

פרויקט 365 ימים של אושר- חומר להדפסה- חודש מרץ

חודש.
חודש ושבועיים החזקתי מעמד בפרויקט האישי שלי, פרויקט 365 ימים של אושר.
יום יום במשך חודש ושבועיים העלתי כל ערב רגע אושר ביום.
היו ימים שלא ידעתי מה לכתוב, שהרגע המשמח ביותר היה הרגע שאני אסגור כבר את המחשב ואכנס למיטה ורק אעצום עיניים.
 ולעומת זאת היו ימים שישבתי עם חיוך מול המחשב ולא ידעתי מה לבחור, איזה רגע מבין כל הרגעים המאושרים שהיו לי אבחר כרגע המאושר ביותר באותו היום.
ולאט לאט הבנתי שלא העיצוב של המשפטים ולא התגובות יגרמו לי להנות ולהמשיך להעלות כל יום משפט. זה הקשה עליי מעצם החובה, ההכרח להעלות לפייסבוק משפט ביום.
אבל, עדיין המשכתי לחשוב לעצמי, מה היה היום, רגע האושר שלי.
אני חושבת שזה משהו שעושה טוב. לעצמך, למחשבה, גורם להכל להיות יותר חיובי, יותר משמעותי ולא סתם עוד יום.
לכן, בגלל שלפעמים זה קשה לראות את השמחה בימים קשים, ולפעמים רק המיטה נראית כמו המקום המושלם.
גם בימים כאלה צריך שיהיה לנו דף קטן, שיזכיר לנו, לחשוב חיובי, להודות על כל הטוב שיש לנו ולכתוב, מה היה רגע האושר שלנו היום.

אז אחרי תגובות חיוביות מכל חבריי בפייסבוק, עיצבתי לי ולכם דף חודשי עם יום, תאריך ומקום כבוד לרגע האושר הפרטי שלכם.
עיצוב: ענבל גבור © כל הזכויות שמורות- לשימוש פרטי בלבד
A4 3moment Ig Exp


תדפיסו לכם אותו, תתלו אותו על המקרר, תדביקו לשולחן העבודה, תקפלו ותשמרו ביומן.
לא משנה איך ומה נוח לכם, העיקר שתעצרו, תחשבו על רגע האושר שלכם ותחייכו!


ואם בא לכם לזכור יום שמח במיוחד, הכנתי גם קובץ של יום אחד בלבד.



תהנו :)


*כל הזכויות על העיצובים שמורות לענבל גבור ולבלוג "החומרים הקטנים מהם עשויה השראה" ©

* השימוש בחומר להדפסה הוא בחינם ולשימוש פרטי בלבד.
* אין למכור או להשתמש בחומרים הגרפיים למטרות פרסום או רווח!


אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...