יום שני, 13 בפברואר 2012

מוזיקת אהבה



חלק בלתי נפרד מחיי היא המוזיקה.
היא מלווה אותי כשעצוב, מלווה כששמח, לפעמים שיר אחד יכול להזכיר לי תקופה שלמה או רגע אושר קטן.
לקראת הוולנטיינ'ס דיי, אני רוצה לשתף אתכם בכמה שירים שמבחינתי צועקים אהבה,
לא רק צועקים אהבה, הם מדברים אליי, מדברים עליי. אני מקשיבה למילים ומתחברת לכל משפט, כאילו אני זו שכתבה את המילים, ששפכה את הלב, שחולמת על אותה האהבה!


המלכה הבלתי מעוררת של הקיטש והרומנט'ס



השיר הכי ישראלי שמדבר על אהבה



וגם גבר אחד...קיט' אורבן



ואיך לא.. U2, אח, כמה שהם רומנטיים..



סטייסי קנט שלוקחת חלק ענק מהפסקול של חיי.



השיר הזה, בקצב סמבה מרגיע, כתוב במילים שמתארות במדיוק את כל מחשבותיי כיום, כל מילה, כל משפט. תקווה, ערגה, תפילה.


Someone to hold me tight
That would be very nice
Someone to love me right
That would be very nice

Someone to understand
Each little dream in me
Someone to take my hand
And be a team with me

So nice, life would be so nice
If one day I'd find
Someone who would take my hand
And samba through life with me

Someone to cling to me
Stay with me right or wrong
Someone to sing to me
Some little samba song

Someone to take my heart
And give his heart to me
Someone who's ready to
Give love a start with me

Oh yes, that would be so nice, nice
Shouldn't we, you and me?
I could see it would be nice

Someone to cling to me
Stay with me right or wrong
Someone to sing to me
Some little samba song

Someone to take my heart
And give his heart to me
Someone who's ready to
Give love a start with me

Oh yes, life would be so nice, nice
Shouldn't we, you and me?
I can see it would be nice

מחר הוולנטיינ'ס דיי, אל תשכחו לפתוח את הלב ולבקש משאלה.
עיצוב וצילום: ענבל גבור © כל הזכויות שמורות

2 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הי ענבל בחרת שירים מקסימים והשיר של סטייסי קנט-אפילו לא הכרתי! מאד מרגש! מאחלת לך שהוא יבוא מהר מהר! חג אהבה שמח!

inbal gibor אמר/ה...

תודה רבה יקירה!
אני ממש מתגעגעת.. מתי קפה?
דברי איתי..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...